معرفی بهترین نرم افزار CRM-نرم افزار CRM

شما می توانید از نسخه ۳۰ روزه رایگان این نرم افزار تا سقف ۱۰۰۰ رکورد استفاده کنید. شرکت سرونو در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است، این شرکت نرم افزار خود را بر پایه نرم افزار SugarCRM راه اندازی کرده است. این زیر سیستم امکان عضویت مشتریان در پنل پشتیبانی CRM شما را فراهم میکند. نرم افزار CRM روش متعلق به شرکت فارسیکام بوده که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده است.

برای محصولات میزبانی ابری (cloud-hosted) مانند CRM، از تفاوت های کلان بین میزبانی در کانادا یا در آمریکا بهره crm برنامه ببرید. در نظر داشته باشید که ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید باید تیم پشتیبانی قوی داشته باشد تا بتوانید نرم افزار را در زمان های مختلف و بر اساس تغییرات عملکرد کسب و کار خود سفارشی سازی کنید. ما در برای تبدیل جولیو به بهترین نرم افزار CRM این امکان را برای شما فراهم می‌آوریم تا برای توسعه راهکار‌های فروش خود، این CRM را به انواع سیستم‌های مالی و حسابداری متصل کرده و این فرایند را به صورت یکپارچه مدیریت کنید. به عبارت دیگر نرم افزار CRM یک دستیار تمام عیار برای تیم فروش، پشتیبانی و … می‌باشد که به آن‌ها کمک می‌کند تا تعاملی بسیار باکیفیت و بی‌نقص با مشتریان شرکت داشته باشند.

  • مطالعات زیادی نشان می‌دهند که نرخ شکست پیاده‌سازی نرم افزار CRMدر شرکت‌های بزرگ خیلی بیشتر از شرکت‌های کوچک و متوسطی است که از نرم افزارهای CRMساده تری استفاده می‌کنند.
  • نرم افزار سی آر ام به ما این امکان را می دهد تا ارتباطات بهتر، بیشتر و مفید تری را در میان افراد تیم خود برقرار کنیم.
  • حتی کسانی که نرم افزارهای CRM تخصصی طراحی و تولید می‌کنند، معمولاً در نخستین گام به بررسی خدمات و قابلیت‌های این نرم افزارهای مطرح جهانی می‌پردازند.
  • یک مشاور CRM با تجربه می‌تواند این نقاط را برای شما تعیین ، به زبان نرم افزاری ترجمه و مستند نماید.

معرفی بهترین نرم افزار CRM-نرم افزار CRM

گردش کار ابزاری است که می‌تواند با خودکار کردن فرآیند‌های موجود در نرم افزار CRM فارسی باعث افزایش بهره‌وری همکاران شما و در نتیجه کاهش هزینه ارائه خدمات به مشتری گردد. نرم افزار CRM سرو به تیم‌های بازاریابی، فروش و خدمات شما این توانایی را می‌دهد تا در تمام چرخه حیات مشتری، برای تجربه‌ای بهتر و به یاد ماندنی‌تر، با یک‌دیگر همکاری کنند. پس از پاسخ به سوال CRM چیست و اشاره به کاربرد و انواع این نرم افزار، وقت آن رسیده که به نتایج آماری استفاده از CRM بپردازیم که توسط سایت‌ها و موسسات معتبری همچون GetBase، Forrester Research، CSO Insights، Nucleus Research و …

به عنوان مثال، اگر قرار است تیم شما در این ماه مقدار بیشتری از محصول X را بفروشد، ممکن است بخواهید تجزیه واحدهای محصول X فروخته شده در مقابل محصول Y را مشاهده کنید. وجود یا عدم وجود برنامه ای برای آموزش کار با crm، می تواند در موفقیت یا عدم موفقیت سیستم CRM تاثیرگذار باشد. انبار محصول به پایان رسید مسئول انبار با همین نرم افزار می تواند به راحتی سفارش خرید دهد. و جلوگیری از زمان و هزینه یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار است.

نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتری

کارتابل نرم افزار CRM نیز این امکان را به کارشناسان می دهد که فعالیت های روزانه خود را به نحو بهتری برنامه ریزی و اجرا نماید. از آنجایی که تعداد این نرم افزارها بسیار زیاد است من تنها چند عدد از نرم افزارهای CRM ایرانی و یا بومی سازی شده را با هم مقایسه و بررسی می کنم. توجه کنید که بررسی و مقایسه های زیر براساس تحقیق و تجربیات اینجانب در این بخش از مطلب اضافه گردیده است. در نتیجه خوشحال میشود اگر تجربه دیگری و یا مغایرتی در اطلاعات وجود دارد برای اصلاح به بنده اطلاع دهید. بله نرم افزار سی آر ام فرادیس بر روی لپ تاپ مک هم قابل دسترسی است. در عین حال ، این سیستم ها یک نمای کلی از وضعیت و رفتار مشتریان ارائه می دهند و هر تعامل را به منظور آشکار سازی روند و فرصت ها ردیابی می کنند.

نرم افزار CRM رایگان پی سی آفیس

استفاده از نرم‌افزارهای CRM سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان و استفاده از امکانات جانبی همچون ارسال فکس و ایمیل و پیامک به صورت تکی یا جمعی را برای مشتریان به همراه دارد. شاید بتوان گفت مهمترین دلیل انتخاب نرم افزار سی آر ام سامان دهی اطلاعات است. همانطور که می دانید کسب و کارها با انبوهی از اطلاعات رو به رو هستند و اگر این اطلاعات از دست بروند کسب و کارها آسیب بسیار زیادی می بینند. نرم افزار crm دارای این قابلیت است که اطلاعات در دسته بندی های مختلف از صفر تا صد وارد سیستم شوند. مدیریت روابط با مشتری برای رسیدگی به شکایات، حل مشکلات و پیگیری موثر، به ابزارهای تعاملی نیاز دارد. این نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شامل یک سیستم فروش برای مدیریت آسان سوالات مشتری است.

سئوالات متداول درباره CRM

با در نظر گرفتن این موضوع ضروری است که فروش کسب و کار شما با سیر تصمیم گیری های مشتریان پیش برود و با برقراری ارتباطات موثر، تاثیر عمیقی بر انتخاب مشتریان بگذرد. نرم افزار CRM سهند برای پرسنل فروش ابزار و اطلاعاتی فراهم می کند که می توانند بر اولویت های مشتری تمرکز کنند و همراهی کامل خود را برای جلب رضایت مشتریان ارائه دهند. ما در این مقاله سعی کردیم خلاصه‌ای از ویژگی‌ها و امکانات نرم‌افزار crm سرو را در اختیار شما قرار دهیم.