معرفی صرافیKucoin و نحوه ی ثبت نام و کار با این صرافی ارزدشت ارزدیجیتال و اقتصاد

در این اپلیکیشن بارکد موجود در سایت کوکوین را اسکن کنید. توجه داشته باشید که تریدینگ پسورد با رمز عبور سیستم شناسایی دو عاملی یکسان نیست. صرافی کوکوین توکن بومی خود را با نام KCS در شبکه اتریوم راه اندازی کرده است.

بنیانگذار این صرافی، شخصی بنام Michael Gam است و کمپانی اش شامل 12 عضو اصلی و بیش از 300 کارمند در سراسر جهان می باشد. حالا وارد صفحه دیگری می شویم که QR code و یک کد چند رقمی نشان داده می شود که باید از آن پشتیبان گیری کنیم. تنظیم کد شناسایی گوگل، اگر بخواهید از روش تایید گوگل استفاده کنید روی Google Authenticator کلیک کنید. از نظر امتیازبندی نیز کوکوین دارای امتیاز خوبی می باشد. نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد.

لطفاً مطمئن شوید که رمز عبور به اندازه کافی پیچیده است و به درستی ذخیره شده است. برای اطمینان از امنیت حساب، لطفاً از همان رمز عبوری که در جای دیگری استفاده کرده اید استفاده نکنید. برنامه صرافی کوکوین را باز کنید و کد QR را اسکن کنید تا وارد شوید. روی پیوند کلیک کنید تا مستقیماً به برنامه صرافی KuCoin بروید. همچنین، “KuCoin” را در فروشگاه Google Play جستجو کنید و “App KuCoin” در صفحه نتیجه جستجو نمایش داده خواهد شد. بسیاری از معامله‌گران ارز دیجیتال ترجیح می‌دهند از اپلیکیشن Kucoin استفاده کنند.

ارز هدرا هش گراف چیست؟ بررسی کامل شبکه Hedera

کاربران همچنین می‌توانند بر اساس موجودی KuCoin Token خود، تخفیف‌های کارمزد معامله را دریافت کنند. برای عضویت در صرافی کوکوین و دریافت 40% تخفیف دائمی کارمزد اینجا را کلیک کنید. این بخش برای کاربران حرفه‌ای که قصد دارند با استفاده از اهرم فشار معامله کنند، طراحی شده است. در واقع با استفاده از اهرم فشار می‌توان تا ۱۰۰ برابر ارزش دارایی موجود در معامله را افزایش داده و سود بیشتری بدست آورد. اما همانطور که در صورت موفقیت، سود حاصل از معاملات فیوچرز می‌تواند بسیار بالا باشد؛ به همان میزان نیز ریسک ضرر و زیان در آن بالا است. انجام احراز هویت تنها برای استفاده از کارت بانکی نیاز بوده و برای شروع معاملات طی کردن مراحل احراز هویت ضروری نیست.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام صرافی کوکوین بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

معرفی صرافیKucoin و نحوه ی ثبت نام و کار با این صرافی ارزدشت ارزدیجیتال و اقتصاد

در سمت راست، کتاب سفارشات وجود دارد و درست در زیر آن، انواع سفارشات را مشاهده می‌کنید. بدون احراز هویت، می‌توانید روزانه ۵ بیت کوین برداشت کنید. اگر می‌خواهید این محدودیت را افزایش دهید، باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. سپس صرافی KuCoin تمام جفت رمزارزهایی را که برای ارز موردنظر شما جهت خرید در دسترس است، نمایش می‌دهد. در واقع از طریق تبدیل بیت کوین به NEO می‌توان این رمزارز را خریداری کرد.

چگونه حساب کوکوین را به دارایا وصل کنیم؟

توجه داشته باشید که تایید دو مرحله ای اجباری نمیباشد و صرفا برای بالا بردن سطح امنیت حساب شما است . می‌توان گفت کمترین کمیسیون را در میان سایر صرافی‌های ارز دیجیتال دریافت می‌کند. کوکوین دارای ارز دیجیتال بومی خود یعنی Kucoin Shares است. عبارت امنیتی مدنظر خود را در کادر مشخص شده وارد کرده و بر روی گزینه “Submit” کلیک کنید.

نحوه واریز و برداشت ارز دیجیتال در صرافی Kucoin

در ادامه می توان افزود که مراحل احراز هویت آسانی دارد و اجباری در آن نیست . همین موضوع سبب شده که کاربران ایرانی راحت‌تر بتوانند از این صرافی استفاده کنند . در این صفحه رمزارزهایی که در صرافی کوکوین لیست شده‌اند را مشاهده می‌کنید. جهت ثبت نام در کوکوین همانند تصویر زیر پس از ورود به صفحه اصلی صرافی کوکوین، روی گزینه Sign up کلیک نمایید. در این مقاله سعی کردیم صرافی کوکوین را معرفی کنیم و درباره ابعاد متفاوت آن صحبت کنیم. صرافی کوکوین یکی از معتبرترین و برترین صرافی‌های دنیا است که شما با ثبت‌نام در آن می‌توانید به انواع معاملات دسترسی پیدا کنید و از خدمات متفاوتی که در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید.

پس از وارد کردن ایمیل خود، یک کد برای شما ارسال می‌شود. برای ادامه ثبت نام در صرافی KuCoin باید آن را در قسمت Enter verification code وارد کنید. کوکوین جزو ۱۰ صرافی آنلاین برتر دنیا در زمینه معاملات رمز ارزی هست که بیشترین حجم معاملاتی دنیا را به خود اختصاص دادند. با کلیک کردن بر قسمت Futures وارد منو بازارهای آتی در صرافی کوکوین می‌شوید.