معرفی 10 سایت برتر تحلیل فارکس + لینک مستقیم زدبورس

هر بروکر شرایط و راه های مختلفی جهت واریز و برداشت پول دارد که در سایت خود به آن ها اشاره کرده است. مبلغ اولیه برای شروع معاملات متفاوت است و ممکن است عددی بین ۱۰ تا ۲۰ دلار باشد. معامله گرانی که با ترکیب و تجزیه تحلیل عوامل تکنیکال و فاندامنتال به تحلیل و پیش بینی آینده قیمت در بازار می پردازند. اسپرد در واقع هزینه ای است که شما به عنوان یک معامله گر برای انجام معامله می پردازید. مفهوم اسپرد یکی از ساده ترین مفاهیم پایه بازار فارکس است که شما از قبل نیز ممکن است با آن آشنا بوده باشید. نماد ها توسط سازمان استاندارد جهانی برای ارزها، شاخص ها و کالاهای اساسی تعیین شده است.

تحلیلگر فاندامنتال بازار فارکس

معرفی 10 سایت برتر تحلیل فارکس + لینک مستقیم زدبورس در میان جفت ارزهای فارکس، برخی از جفت ارزها حجم بیشتری از معاملات را تشکیل داده و برخی از اهمیت کمتری برخوردار هستند. جفت ارزهای اگزاتیک به جفت ارزهایی گفته می شود که حجم معاملات آنها کم بوده و در اقتصاد جهان نقش مهمی ندارند. همچنین برای ورود به این بازار باید اصصطلاحاتی که مختص به این بازار است را نیز فرا بگیرید. و مهمترین بحث برای معامله در فارکس، نحوه تعیین حجم معامله(یا لات) میباشد.

این جفت ارز‌ها، «ارز‌های کراس» (Cross-currency)، متقاطع یا فرعی نامیده می‌شوند. یعنی قیمت آن‌ها بر حسب میزان عرضه و تقاضا در بازار تعیین می‌شود. ممکن است در بعضی زمان‌ها بانک‌های مرکزی برای جلوگیری از افزایش یا کاهش بی‌رویه قیمت -اگر به اقتصاد آسیب بزند- در روند قیمت‌گذاری دخالت کنند. اگر به عنوان تریدر فعالیتتان در بازار را شروع کرده باشید یا از قدیمی‌های بازار فارکس باشید، فارکس فکتوری از اولین وبسایت‌هایی است که با آن آشنا شده‌اید.

روبان میانگین متحرک مجموعه‌ای ازمیانگین‌ های متحرک با بازه‌های زمانی مختلف هستند که روی نمودار رسم می‌شوند. در این مقاله نحوه تنظیم روبان میانگین متحرک را آموزش می دهیم و به شما خواهیم گفت که چگونه بر اساس آن معامله کنید. روش دیگر استفاده از میانگین های متحرک استفاده از آنها به عنوان سطوح حمایت و مقاومت پویاست. آنها را پویا یا دینامیک می نامیم زیرا با خطوط حمایت و مقاومت افقی معمولی ، متفاوت هستند. بسته به حرکات قیمتی اخیر و پرایس اکشن، آنها دائماً در حال جابجایی هستند.

یکی دیگر از مفاهیم مهمی که در بازار فارکس با آن سروکار داریم، قراردادهای CFD هستند. در معاملات CFD، بین خریدار و فروشنده قراردادی بسته می شود که به موجب آن می توانید به معامله کردن در راستای تغییرات قیمت در بازه زمانی بین باز و بسته شدن قرارداد بپردازید. احتمالا از خود می پرسید که چگونه در فارکس فعالیت کنیم؟ فعالیت و سرمایه گذاری در فارکس یکی از موضوعات مهم در چند سال اخیر در ایران بوده است. بازدهی بالای بازار تبادل ارزها باعث شده تا افراد زیادی به سمت فعالیت در آن کشیده شوند. یک قاعده کلی در بازارهای مالی وجود دارد که می گوید میزان بازدهی و سود با ریسک رابطه مستقیمی دارد.

پوزیشن فروش یا شرت پوزیشن چیست؟

اگر واحد پولی حساب شما دلار ایالات متحده آمریکا باشد، باید GBP ده را بر نرخ تبدیل USD/GBP تقسیم کنید. اگر نرخ تبدیل ۰٫۷۷۰۲۵ باشد، ارزش پیپ معادل ۱۲٫۹۸ دلار ایالات متحده آمریکا خواهد بود. درواقع، در آن‌زمان برای تبدیل هر واحد پولی به واحدی دیگر ابتدا نیاز به این بود که فرد پول خود را به دلار تبدیل و سپس واحد پولی مطلوب خود را دریافت کند. بااینکه دلار آمریکا همچنان یکی از ذخایر جهانی ارز به شمار می‌رود اما با ظهور بازار فارکس، به صورت کلی تراکنش ارز‌ها و به صورت جزئی، مبادله ارزهای کراس آسان‌تر شد. در حال حاضر دلار ایالات متحده آمریکا از سیستم نرخ ارز شناور پیروی می‌کند.

احتمالا از خود می پرسید که چگونه در فارکس فعالیت کنیم؟

به علت «مرکزی نبودن» بازارهای فارکس این امکان وجود دارد که قیمت یک واحد پولی یکسان در دو مکان معاملاتی متفاوت، با یکدیگر اختلاف داشته باشند. آربیتراژری – معامله‌گر انجام‌دهنده آربیتراژ – که به این اختلاف قیمت توجه کند، می‌تواند ارز ارزان‌تر را بخرد و در مکان معاملاتی دیگر با قیمت بالاتر به Delta.college فروش برساند. ‌با‌این‌حال، ممکن است، قیمت‌های باز شدن و بسته شدن جفت ارز‌های معینی را در رسانه‌های مالی بشنوید.

به عبارت دیگر، هر سرمایه‌گذار می‌تواند تنها با پرداخت بخشی از مبلغ کل یک سهام یا رمز ارز، معاملات گرانبهایی را در حوزه رمزارزها یا سهام شرکت‌های مطرح بین‌المللی انجام دهد. شرکت‌ها یا دولت‌ها برای خرید یا فروش کالا و خدمات خود در کشورهای خارجی نیاز به تبدیل و مبادله ارز خود با ارز کشور مربوط دارند. برای مثال وقتی سرمایه‌گذاران اروپایی بخواهند از کشور آمریکا خریدی انجام دهند یا در آمریکا سرمایه‌گذاری کنند برای این منظور باید پولشان (یورو) را بفروشند و دلار آمریکا بخرند.

  • گاهی اوقات ما تحلیل بلدیم، اما مدیریت سرمایه نه، معامله کردن نه، و بازنده‌ایم.
  • الگو مستطیل از رفت و برگشت قیمت بین دو خط موازی حمایت و مقاومت ایجاد می شود.
  • با مطالعه این درس خواهید دانست که چگونه می توان به این هدف نایل شد و بطور مداوم آن را رعایت و اجرا کرد.
  • فارکس بازار بین المللی محبوبی است که معامله‎ گران بسیاری از سراسر جهان در این بازار فعالیت می‌کنند.