معرفی 5 مورد از بهترین گل لاستیک های هانکوک

برند هانکوک با ارائه محصولات باکیفیت و پیشرفته توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار جهانی لاستیک پیدا کند. یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت لاستیک‌های هانکوک، طراحی منحصربه‌فرد گل‌های آن‌ها است که عملکرد بهینه در شرایط مختلف جاده‌ای را تضمین می‌کند. در این مقاله، به معرفی و بررسی بهترین گل‌های لاستیک هانکوک خواهیم پرداخت تا شما بتوانید با آگاهی کامل، بهترین انتخاب را برای خودروی خود داشته باشید.

انواع گل لاستیک هانکوک

آشنایی با بهترین گل‌های لاستیک هانکوک

Hankook Ventus Prime 3 K125

این مدل به عنوان یک لاستیک تابستانی با عملکرد بالا شناخته می‌شود. تکنولوژی‌های بکار رفته در ساخت این لاستیک به بهبود هندلینگ و کنترل خودرو کمک می‌کنند.

از دیگر ویژگی های این طرح گل میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • چهار شیار پهن طولی

با خروج سریع آب از زیر تایر سطح تماس لاستیک با جاده و چسبندگی آن بیشتر می شود و 8 درصد فاصله ترمزگیری در جاده های خیس و بارانی کاهش می یابد .

  • طراحی بهینه شده برای شیارهای خاص بر اساس موقعیت

طراحی منحصر به فرد آج ، عمق آج و سفتی آن نسبت به موقعیتی که دارند موجب افزایش تعادل لاستیک در جاده های جیس و خشک می شود .

  • پروفایل جدید بهینه شده

برای افزایش عملکرد تایر در شتاب خودرو ، پروفایلی مخصوص در ساختار لاستیک به کار می رود .

  • پخ شیارها در آج تایر هانکوک

هنگام ترمزگیری ، توسط شیار ، ناحیه تماس فوراً باز می شود . نتیجه پخ زدن آج تایر ، بهبود عملکرد کشش می باشد .

با بلوک بیرونی جامد و به حداکثر رساندن استحکام بلوک بیرونی آج ، پایداری و عملکرد بهتر در هندلینگ و فرمان پذیری تایر رقم می خورد .

  • زاویه شیار جانبی بهینه شده برای کاهش نویز

با استفاده شبیه‌ سازی از شعاع لبه‌های تایر ، سطح تماس مختلف برای کاهش میزان نویز و سر و صدای لاستیک در جاده های مختلف را تست می کنند .

Ventus Prime 3 K125

Hankook Dynapro HP2 RA33

این طرح یکی از بهترین گل های لاستیک هانکوک میباشد که برای ارائه چسبندگی عالی در شرایط خشک و مرطوب بهینه شده‌اند، در حالی که ساختار مقاوم و دیواره‌های تقویت شده آن به بهبود عملکرد در شرایط سخت و آفرود کمک می‌کنند.

از دیگر ویژگی های این طرح گل میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • آبراه چهار کاناله مستقیم

برای رانندگی ایمن تر در شرایط جاده مرطوب ، در برابر هیدروپلنینگ مقاومت می کند .

شیارهای مایل ، هندلینگ در شرایط مرطوب را بهبود می بخشد و دوام بیشتری را فراهم می کند . همچنین شیارهای جانبی مانع از هیدروپلنینگ می شوند .

دنده مرکزی با سفتی بالا بلوک های آج مرکزی سفت ، فرمان دقیقی را ارائه می دهند .

  • عملکرد سواری و نویز

سختی و مشخصات بلوک آج بهینه شده

اکنون علت اختلاف زیاد قیمت لاستیک هانکوک با دیگر لاستیک های کره ای را می توان تکنولوژی پیشرفته ساخت لاستیک هانکوک دانست .

Hankook Ventus Prime 2 K115

این طرح گل دارای ویژگی هایی همچون نرمی بسیار خوب ، قیمت مناسب ، طول عمر بالا ، طراحی آج منحصر به فرد ، عملکرد خوب در جاده های خیس ، عملکرد مناسب در جاده های برفی ، کاهش میزان مصرف سوخت ، تولید صدای کم و نرمی بسیار خوب چندین برابر می شود .

از دیگر ویژگی های این طرح گل میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • عملکرد در جاده های خیس

چهار شیار طولی و پروفیل سه گانه ای که برای این تایر طراحی شده ، حداکثر پاشش آب و چسبندگی را به ارمغان می آورد .

با الگو گرفتن از دندانهای جگوار و طراحی آج تایر به شکل آن ، بیشترین چسبندگی را به این تایر بخشیده است . این الگوی آج موجب بالا رفتن چسبندگی و افزایش هندلینگ خودرو مانند یک جگوار درنده شده است .

  • کاهش مصرف سوخت و طول عمر بالا

لاستیک هانکوک با استفاده از بهترین مواد اولیه و بروزترین تکنولوژی توانسته با کاهش مقاومت غلطشی تایر مصرف سوخت خودرو را کاهش دهد .

Ventus Prime 2 K115

Hankook OPTIMO K415

از جمله بهترین طرح گل های لاستیک هانکوک گل OPTIMO K415 می توان به چسبندگی بسیار خوب ، فرمان پذیری فوق العاده ، ترمزگیری عالی ، عملکرد خوب در جاده های خیس و برفی ، طول عمر بالا ، تولید صدای بسیار کم و در نهایت نرمی بسیار خوب بدلیل ران فلت نبودن اشاره کرد .

از دیگر ویژگی های این طرح گل میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • عملکرد ترمزگیری

آج مرکزی و دنده میانی تایر برای چسبندگی بیشتر و کوتاه شدن فاصله ترمزگیری همچنین برای بیشتر شدن ثبات فرمان طراحی شده است .

  • عملکرد در جاده های خیس

طراحی چهار شیار طولی برای تخلیه سریع آب و عدم آب پلنینگ برای چسبندگی و فرمان پذیری بیشتر در جاده های خیس و بارانی .

طراحی شده برای جذب صداها و نویزهای جاده ای و تولید صدای کم . با جذب نویز مانع از ورود صدا به اتاقک خودرو می شود .

به منظور بهبود عملکرد تایر در شرایط جاده ای متفاوت و ایجاد سواری نرم و راحت همچنین دوام بالاتر

استفاده از دو تسمه فولادی برای افزایش فرمان پذیری و طول عمر تایر

  • عملکرد در سرعت

برای حفظ شکل ظاهری تایر و افزایش میزان فرمان پذیری در سرعت های بالا . فرمان های تیز به تایر را به خوبی در سرعت های بالا انجام می دهد .

Hankook Kinergy GT H436

این مدل به عنوان یک لاستیک چهار فصل، عملکرد بسیار خوبی در تمام شرایط آب و هوایی را دارد. ساختار مقاوم و دوام بالای این لاستیک، تولید صدای کم ، مقاوم در برابر سایش ، کاهش مصرف سوخت ، طرح آج زیبا آن را به گزینه‌ای مناسب برای خرید تبدیل کرده.

از دیگر ویژگی های این نوع گل میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • عملکرد عالی در جاده های خیس

چهار کانال طولی با عرض بیشتر و موقعیت درست ، موجب خروج سریع آب از زیر تایر می شود پس کشش و چسبندگی در جاده های خیس و بارانی بیشتر می شود .

  • ترمزگیری عالی

شیارهای کناری با پهنای بیشتر و شانه بال پله ای که در آج تایر طراحی شده اند هیدروپلنینگ را بهبود بخشیده و ترمزگیری عالی در جاده های خیس را تضمین می کند . طرح شانه بال پله ای آب را مانند پارو خارج کرده و ایمنی را به حداکثر می رساند .

  • فرمان پذیری عالی

با افزایش سفتی دیواره جانبی و سطح تماس تایر با جاده فرمان پذیری را به حداکثر خود می رساند . افزایش منطقه تماس پاسخ سریع فرمان و پایداری را در سرعت های بالا بوجود می آورد .

  • رانندگی بدون لرزش و نرم

با استفاده از تکنولوژی کنترل لرزش منحصر به هانکوک پروفایل پیشرفته ای که ارتعاشات و نویزهای جاده را جذب می کند و مانع از انتقال آن به کابین خودرو می شود .

جمع‌بندی

با توجه به موارد ذکر شده در بالا و معرفی جزئیات مهم هر طرح گل میتوانید با بررسی دقیق هر کدام از آنها طرح گل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس از فروشگاه ایران مارشال اقدام به استعلام قیمت لاستیک هانکوک کنید تا بتوانید با کیفیت ترین لاستیک را با مناسب ترین قیمت از وارد کننده اصلی این برند خریداری کنید