مقر مک لارن به عنوان پس‌زمینه در سری جدید جنگ ستارگان Andor ظاهر می‌شود

حتی اگر هیچ کس از تیم تولید آندور واقعاً از مرکز فناوری مک لارن برای ایجاد این مجموعه بازدید نکرده باشد، عکس‌های زیادی به عنوان الهام در دسترس آنها بود. گالری زیر نگاهی به داخل ساختمان زیبا دارد.

برای فیلم‌های علمی-تخیلی یا فانتزی غیرعادی نیست که از مکان‌های واقعی به‌عنوان صحنه‌هایی برای داستان‌ها استفاده کنند. اما، ما عاشق دیدن نمونه ای از این پدیده با اتصال خودرو هستیم. در قسمت 4 از جنگ ستارگان سلسله اندور، مرکز فناوری مک لارن برای پایانه ای در بندر فضایی کوروسکانت قرار دارد.

جنگ ستارگان سابقه طولانی در استفاده از چیزهای دنیای واقعی به عنوان الهام بخش برای طراحی در کهکشانی بسیار دور دارد. توییت بالا حتی نمونه دیگری از همان قسمت Andor را نشان می دهد.

توییت زیر مقایسه‌ی کنار هم کامل مکان‌ها را دارد. دیوار شیشه ای منحنی برجسته ترین شباهت است، اما چندین مشابه دیگر نیز وجود دارد. ستون هایی با عناصر ضخیم تر و شبیه دونات روی آنها نیز یکسان است. طراحان بالکن سمت چپ تصویر مک لارن را به تابلوی نمایش ورود و خروج در دنیای جنگ ستارگان تبدیل می کنند.

نمونه دیگری از این بازتفسیر خلاقانه در کتاب بابا فت سلسله. این موضوع کمی بحث (و برخی تمسخرها) را به همراه داشت. دوچرخه‌های شناور به سبک اسکوترهای وسپا و لامبرتا دهه 1960 به دنبال وسیله نقلیه‌ای با نشانه‌هایی از خودروهای مختلف آمریکایی با اندازه کامل از همان دوران می‌رفتند.