911 Turbo S حتی در شکل اصلاح نشده، ماشینی کاملاً قدرتمند است. امسال، راننده دیوید دانر در تپه بین المللی پیکس پیک یکی را رانندگی کرد و رکورد جدیدی را برای یک وسیله نقلیه استوک ثبت کرد. او مسیر را در 9 دقیقه و 53.5 ثانیه طی کرد، که زمان 10 دقیقه و 18.4 ثانیه را شکست داد که یک بنتلی کانتیننتال GT در سال 2019 انجام داد.
این خودرو بر روی چرخ های قفل مرکزی با شش جفت پره دوگانه و روکش مشکی ساتن سوار می شود. یک نوار نارنجی دور لبه با رنگ بدنه مطابقت دارد. اندازه آنها 21 اینچ در جلو و 22 اینچ در عقب است.
ترفند یا درمان؟ تیونر آلمانی Manhart بسته ارتقاء TR 800 خود را برای پورشه 911 توربو S در طرح رنگی نارنجی و مشکی که برای هالووین عالی است به نمایش می گذارد. این بهبودها قدرت خروجی را به 822 اسب بخار (613 کیلووات) در مقابل 640 اسب بخار استاندارد (477 کیلووات) رسانده است. گشتاور به جای 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) به 712 پوند فوت (965 نیوتن متر) می رسد.
Manhart هیچ اشاره ای به مشخصات عملکرد TR 800 نمی کند. یک 911 توربو اس استوک در 2.6 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) می رسد و یک چهارم مایل را در 10.5 ثانیه طی می کند. حداکثر سرعت 205 مایل در ساعت (330 کیلومتر در ساعت) است.
Manhart ظاهر 911 را به طرز ماهرانه ای تغییر می دهد. اسپلیتر جلو، قاب های ورودی هوا، درپوش آینه ها، ورودی های عرشه موتور و بال عقب از فیبر کربن هستند.
در داخل، Manhart صندلی ها را دوباره روکش می کند تا با نمای بیرونی مطابقت داشته باشد. صندلی ها دارای نوارهای نارنجی روی پایه مشکی هستند. دوخت روشن روی داشبورد و اطراف فرمان ظاهر می شود.
برای تولید قدرت بیشتر، 3.8 لیتری توئین توربو فلت شش بهروزرسانیهایی مانند توربوشارژرهای جدید، اینترکولر ارتقا یافته و واحد کنترل موتور با نقشهبرداری مجدد دریافت میشود. Manhart همچنین لوله های فولادی ضد زنگ را با مبدل های کاتالیزوری 200 سلولی و یک اگزوز با کنترل فعال صدا از طریق سوپاپ اضافه می کند.
29 عکس ها
این شرکت با قدرت بیشتر، گیربکس هشت سرعته دوکلاچه را نیز ارتقا داده است. این سیستم تعلیق دارای فنرهای کاهش دهنده H&R است که ارتفاع سواری را به میزان 1.181 اینچ (30 میلی متر) کاهش می دهد.