مهندس ارشد تویوتا GR86 می گوید مدل های GR بیشتری وجود نخواهد داشت


خیلی وقت پیش بود که تویوتا هیچ چیز هیجان انگیز خاصی در کارنامه خود نداشت. نه این که یک خودروساز برای موفقیت نیاز به عملکردی داشته باشد، اما یک خودروی هالوی باحال مطمئنا توجه را به خود جلب می کند. خودروی اسپرت 86 در سال 2013 وارد بازار شد، اما بازگشت سوپرا واقعاً به تویوتا کمک کرد تا برخی از موجوهای سرگرم‌کننده خود را به دست آورد. نسخه‌های GR یاریس و کرولا روی کیک هستند، اما به نظر می‌رسد این تمام چیزی است که ما به دست خواهیم آورد.

به گفته مهندس ارشد تویوتا برای GR86، این سخنی است راندن. ظاهراً یاسونوری سوئزاوا به وب‌سایت استرالیایی گفته است که هیچ مدل GR دیگری فراتر از مدل‌های موجود برنامه‌ریزی نشده است. در بازار ایالات متحده، این به معنای GR Supra، GR86 و GR Corolla جدید است. در بازارهای دیگر، یاریس GR نیز عرضه می شود. بنابراین برای کسانی که رویای یک سدان اسپرت GR کمری را در سر می پرورانند، تسلیت می گوییم.

با این حال، ابهاماتی در مورد صحنه GR وجود دارد. راندن همچنین به نقل از سوئزاوا می گوید که GR بیشتری وجود خواهد داشت ورزش مدل‌ها، با C-HR به همراه کرولا و یاریس کراس، یک کراس اوور ساب کامپکت که در آمریکای شمالی موجود نیست و اخیراً در تریم اسپرت GR معرفی شده است، نامی خاص دارد. علاوه بر این، در مورد اینکه آیا اخبار GR در مورد مدل‌هایی که در حال حاضر ارائه می‌شوند یا همه پیشنهادات آتی اعمال می‌شود، معما وجود دارد. در میان چیزهای دیگر، شایعه شده است که نسخه GR از تویوتا کراون هیبریدی که به تازگی معرفی شده است، به همراه bZ4X الکتریکی در دست بررسی است.

حتی اگر مدل‌های GR بیشتری وارد بازار نشوند، در حال حاضر زمان بسیار خوبی برای طرفداران عملکرد تویوتا است. بله، GR86 با سوبارو مشترک است و سوپرا تا حد زیادی یک BMW Z4 زیر پوست است. اما GR Yaris و GR Corolla تا حد زیادی تویوتا هستند و در ارائه خودروهایی با عملکرد فوق‌العاده سرگرم‌کننده برای رانندگی بسیار خوب هستند. بررسی اخیر GR Corolla First Drive ما نشان داد که هات هاچ احتمالاً بهترین GR در این دسته است.

ما با تویوتا ایالات متحده آمریکا در مورد برنامه های آینده برای برند GR تماس گرفتیم، اما نتوانستیم تأیید مستقیمی در مورد آینده دریافت کنیم. در حال حاضر، می‌توانید محتوای بیشتر تویوتا و سایر اخبار خودرو را در این بخش جذب کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.



منبع