موتورخانه بیوک Roadmaster 1957 یک انبار عجیب و غریب و عالی است

پس برنامه چیه؟ به نظر نمی رسد که میزبان ویدیو تمایلی به بازیابی یا رانندگی موتورخانه ساخت خانه نداشته باشد زیرا واقعاً به کار و هزینه زیادی نیاز دارد. در عوض، او حاضر است آن را به کسی بفروشد که زمان و منابع لازم برای ساختن چیزی از آن را دارد. علاقه مند؟ ویدیو را تماشا کنید و با فروشنده تماس بگیرید. و به یاد داشته باشید – هرگز مشروب ننوشید و برای چیزهای آنلاین پیشنهاد دهید.



منبع

خبر بد این است که … این قسمت بهتر از وسیله نقلیه است. فیلم از داخل محوطه نشیمن نشان می دهد که همه چیز در منطقه کمپر کثیف است و احتمالاً اکثر تجهیزات خراب است. آینه های یدک کش نیز گم شده اند و احتمالاً بسیاری از اجزای دیگر که در این ویدیو با چشم نامرئی می مانند.

در واقع، برداشت های اولیه این است که این دستگاه برای بازگشت به شکوه سابق خود به کار و پول زیادی نیاز دارد. با توجه به ظاهر قسمت جلو و آسیب دیدگی فاسیا و گلگیر چپ، در مقطعی از گذشته دچار سانحه شد. موتور نیز به نظر نمی رسد در جای خود قرار داشته باشد و کاپوت از لولاها جدا شده است. این وسیله نقلیه از یک حراج آنلاین خریداری شده است و در آگهی گفته شده است که هیچ انتقالی وجود ندارد. شیشه جلو شکسته است اما لاستیک ها همچنان فشار خود را حفظ می کنند.

برای مدل سال 1957، بیوک رودمستر یک طراحی جلویی جدید با جلوپنجره حتی گسترده تر و ستون های شیب دار معکوس معرفی کرد. با این حال، نقطه برجسته طراحی احتمالاً سپرهای به اصطلاح Dagmar در جلو بود، در حالی که در بخش فنی، یک موتور V8 جدید با 300 اسب بخار قدرت وجود داشت. با توجه به رکود مالی که سال قبل شروع شد، Roadmaster جدید موفقیت زیادی در فروش نداشت و توانست حدود 33000 فروش را به ثبت برساند. این باعث می شود این روزها به یک وسیله نقلیه کمیاب تبدیل شود و حتی در فرم موتورخانه نیز نادر است.

بله، درست خواندید – ساخت موتورخانه های سفارشی بر اساس Roadmaster 1957 وجود دارد، چیزی که مستقیماً از کارخانه بیرون نیامده است. این دقیقاً در مورد دستگاهی است که در ویدیوی بالا نشان داده شده است Mortske Repai بیشترکانال r در یوتیوب. این دقیقاً در شرایط خوبی نیست، اما مطمئناً یک وسیله نقلیه عالی از دوران گذشته است.