موتورخانه تویوتا دلفین سفارشی 1987 توجه می خواهد، برای حراج


وقتی به کمپینگ‌های مبتنی بر پیکاپ فکر می‌کنید، شکل و فرم مشخصی به ذهن شما خطور می‌کند. به خصوص اگر در مورد قدیمی های سه تا چهار دهه قبل صحبت می کنید.

اما این موتورخانه سفارشی در فهرست شده است اتومبیل و پیشنهادات کمی متفاوت است این کمپر که با نمای خارجی سفارشی ساخته شده از فلز و چوب تزئین شده است، یک کمپر جمع و جور مدل 1987 \ دلفین بود که بر اساس وانت تویوتا هایلوکس ساخته شده است. و بله، در حال حاضر برای مناقصه با تعداد انگشت شماری از افرادی که کاملاً علاقه مند به بردن این ماشین عجیب و غریب هستند، آماده است.

این موتورخانه دلفین که با پنجره ای با شیشه رنگی و تزئینات چوبی کامل شده است، حال و هوای یک کابین قطار قدیمی واگن کولی متعلق به دو قرن پیش را دارد. قطعاً توجه شما را جلب می کند، اما خوشحال می شوید که بدانید این کمپر کاملاً نمایشی نیست.

در زیر کاپوت، موتورخانه سفارشی از یک موتور 2.4 لیتری چهار خطی تویوتا 22R-E خطی 4 بهره می برد که 113 اسب بخار نیرو (84 کیلووات) و 140 پوند فوت (190 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. در سال 2021 بازسازی شد، به این معنی که در این زمان نسبتا تازه است.

در داخل، با تزئینات چوبی داخلی سفارشی، یک کاناپه تاشو، یک تخت در بالای کابین، یک اجاق گاز سه شعله، یخچال، سینک، یک مخزن آب شیرین، چراغ های سفارشی، و یک باتری 100Ah ارائه می شود.

اگرچه این موتورخانه دلفین سفارشی بدون نقص نیست. دارای خراش هایی در اطراف بیرونی است، همراه با تعدادی نقاط زنگ زدگی که از قبل روی رنگ سفید نمایان شده است. لکه های چوبی روی کاپوت و درها وجود دارد، در حالی که برخی از تزئینات کابین داخلی از قاب جدا شده است.

در زمان نگارش این مقاله، این کمپینگ عجیب و غریب در حال حاضر 10 پیشنهاد دریافت کرده است اتومبیل و پیشنهادات، با بالاترین پیشنهاد 8888 دلار. سه روز دیگر باقی مانده تا چکش بر روی آن بیفتد، بنابراین ممکن است بخواهید سریعاً تصمیم بگیرید که آیا واقعاً علاقه مند به آوردن این خانه هستید یا خیر.



منبع