موتور مسابقه چهار سیلندر Bonkers VW بیش از 2000 اسب بخار تولید می کند

این موتور از جنس شمش است که شامل بلوک و سر است که از اجزای خارج از قفسه ساخته شده برای موتورهای V8 استفاده می کند و محصول نهایی را بسیار منحصر به فرد می کند. Flat-4 دارای حجم 3.5 لیتری است و از یک توربوشارژر ترکیبی استفاده می کند که شامل یک توربوشارژر 88 میلی متری Precision است که یک توربوشارژر بزرگتر 106 میلی متری را تغذیه می کند. این تنظیمات جالب به توربوشارژر کوچک‌تر اجازه می‌دهد تا در دورهای پایین‌تر به سرعت بپیچد و سپس توربوی بزرگ‌تر را تغذیه کند تا در دورهای بالاتر وارد عمل شود.

برای ساخت یک موتور 4 سیلندر با قدرت دیوانه وار 2000 اسب بخار چه چیزی لازم است؟ این مسابقه درگ سفارشی دارای یک فلت 4 سفارشی است که توسط مالک طراحی شده است. همین موتور منحصربه‌فرد کافی است تا به این تیم مسابقه‌ای برزیلی لقب قدرتمندترین موتور 4 سیلندر تا کنون را بدهد.

ویژگی امروز FuelTech USA یک مسابقه درگ رکورددار است که توسط یک تیم مسابقه درگ برزیل ساخته شده است. این درگ مسابقه از یک VW flat-4 با هوا خنک استفاده می‌کند که توسط مالک بازطراحی شده است تا قوی‌ترین موتور چهار سیلندر را ایجاد کند. ساخت این موتور یک پروژه شخصی برای مالکی بود که سالها صرف تبدیل فلت 4 با هوا خنک شده به یک نیروگاه مسابقه درگ قانونی کرد.

تیم FuelTech USA برخی از با کیفیت ترین اجزای سیستم سوخت را برای خیابان و ماشین مسابقه ای اصلاح شده شما می سازد. برای نمایش فناوری خود در عمل، FuelTech USA یک کانال YouTube دارد که در آن ساخت‌هایی را به نمایش می‌گذارد که از اجزای سیستم سوخت خود برای تولید نتایج چشمگیر استفاده می‌کنند.

نظر شما در مورد این ساخت دیوانه کننده درگ مسابقه چیست؟ آیا چیزی مشابه می سازید یا یک موتور سنتی تر را انتخاب می کنید؟



منبع محصول نهایی فلت 4 با هوا خنک است که به طور قابل اعتمادی 2029 اسب بخار قدرت را روی داینو تولید می کند و آماده ثبت رکورد در نوار درگ است. برای پشتیبانی از موتور سفارشی چشمگیر، این درگ ریسر از مجموعه ای از قطعات FuelTech USA از جمله FT600، FTSPARK، Peak & Hold، WB-O2 Nano، EGT-8 و FT Injector استفاده می کند.