موستانگ شلبی GT350 عجیب و غریب با برآمدگی کاپوت عظیم دارای یک V8 7.3 لیتری

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که یکی از اعضای برجسته اتحادیه کارگران اتومبیل کانادا اشاره کرد که نسخه 6.8 لیتری آسیاب فشار میل در مشتقات موستانگ و F-150 استفاده خواهد شد. فورد هرگز این بیانیه را تایید نکرده است. اما همانطور که می گویند هرگز نگو هرگز.

16 عکس ها

در ماه مارس سال جاری، یک قاطر آزمایشی عجیب فورد موستانگ شلبی GT350 با برآمدگی کاپوت بسیار عجیب در حال آزمایش در خیابان ها دیده شد. این چیزی است که هیچ کس قبلاً آن را ندیده است و گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه واقعاً چه بوده است وجود داشت.

با این حال، این بدان معنا نیست که یک موستانگ مجهز به گودزیلا در راه است. به گفته ویلسون، این Shelby GT350 به سادگی یک بستر آزمایشی برای بسته کنترل گیربکس دستی آینده برای موتور جعبه‌ای 7.3 لیتری گیربکس V8 است. در سه ماهه چهارم سال جاری برای خرید در دسترس خواهد بود.

ما قبلاً در مجموعه حدس‌ها شرکت می‌کردیم، اما اکنون زمان آن است که با حسن نیت از ریوان ایوان در یوتیوب با کمک مارک ویلسون از فورد.

اگر شما یکی از کسانی هستید که حدس می‌زنید که یک میل 7.3 لیتری V8 در آن کاپوت است، درست می‌گویید. این برآمدگی نامناسب در واقع برای ایجاد فاصله به نقطه ورودی رو به بالا به منیفولد ورودی اضافه شده است.