مکس ورشتاپن قهرمان F1 با هوندا سیویک تایپ R جدید 2023 سرگرم می شود



منبع

ما نمی دانیم که چگونه این اعداد به 0-60 برابر یا سایر معیارهای عملکرد ترجمه می شوند، اما هوندا فاش کرد که این خودرو در مدار سوزوکا نیز سریع تر است. هر نوع R با یک گیربکس شش سرعته دستی عرضه می شود.

هوندا سیویک تایپ R 2023

این ویدیو با یادگیری ورشتاپن شروع می‌شود که چند ساعت رایگان در برنامه‌ی شلوغ خود دارد. او از این فرصت استفاده می‌کند تا با هوندا جدید در پیست یورو-رینگ مجارستان کمی صندلی داشته باشد. او فقط زمان زیادی با ماشین دارد و ورشتاپن و سیویک را در برابر یک ساعت خیالی قرار می دهد.

هنوز نکات دیگری وجود دارد که هوندا فاش نکرده است، مانند وزن محدود، اما ما انتظار داریم که خودروساز اطلاعات بیشتری را نزدیک به زمان عرضه خودرو منتشر کند. این خودرو در پاییز امسال رسما عرضه خواهد شد و امیدواریم قبل از این اتفاق همه چیز را در مورد آن یاد بگیریم.

سیویک Type R جدید قدرتمندترین نسخه کارخانه است. این خودرو دارای یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ است که 315 اسب بخار نیرو (235 کیلووات) و 310 پوند فوت (420 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این اعداد در مقایسه با مدل نسل قبلی به ترتیب 9 و 15 افزایش می یابد.

هوندا سیویک تایپ R 2023 کاملاً جدید را در تابستان عرضه کرد. این مدل در ماه جولای پوشش خود را شکست، اما ما تا اواخر ماه گذشته از مشخصات عملکرد آن مطلع نشدیم. این خودرو هنوز چند هفته تا عرضه باقی مانده است، اما مکس ورشتاپن، قهرمان فرمول 1 جهان در سال 2021، در ویدیوی جدیدی از کانال یوتیوب هوندا استرالیا، مدتی با تایپ R زمان پیست داشت.