مک لارن P1 تنها پس از یک هفته مالکیت توسط طوفان یان غرق شد

به استثنای چند وسیله نقلیه آبی خاکی، خودروها قرار نیست از جاده و روی توده های آبی غلت بزنند. متأسفانه، یکی از 375 مک لارن P1 موجود در جهان به دلیل طوفان ایان، که در جنوب شرقی ایالات متحده، به ویژه در فلوریدا، ویرانی به بار آورده است، مجبور شد چنین تجربه ای داشته باشد.

متأسفانه، سیل ناشی از طوفان ایان، مک لارن P1 او را مجبور کرد از گاراژ بیرون بیاید و به خیابان ها برود. ارنی کاملاً مشتاق است که به‌روزرسانی‌هایی درباره این P1 سیل‌زده به دنبال‌کنندگانش بدهد، حتی لحظه‌ای را که قبل از فرار از گاراژش مستند کند.

ناگفته نماند که این آسیب بسیار پرهزینه ای است که توسط نیروی طبیعت به اموال شخص وارد می شود. ما مطمئنیم امیدواریم که بیمه این مرد مانند سایر خسارات ناشی از سیل در فلوریدا این مورد را پوشش داده باشد.





منبع

مک لارن P1 زرد در اینجا متعلق به شخصی به نام ارنی بود که از دسته اینستاگرام استفاده می کند lambo9286. این مرد صاحب یک گاراژ چشمگیر در فلوریدا است و آخرین وسیله نقلیه ای که به مجموعه او ملحق شد یک مک لارن P1 نسبتاً جدید بود که تنها 300 مایل در ساعت مسافت داشت. این ابرخودروی هیبریدی تولید محدود تنها یک هفته پیش بر اساس پست‌های مالک در شبکه‌های اجتماعی در اختیار او قرار گرفت.

آخرین به‌روزرسانی ارنی، که می‌توانید آن را در پست رسانه‌های اجتماعی جاسازی‌شده در بالا (یا از طریق لینک منبع زیر) ببینید، P1 را در خیابان‌ها در بالای توالت نشان داد. این یک وضعیت بسیار نامطلوب است، که همه چیز فوراً از بین می رود.

بدتر از آن، رولزرویس فانتوم مالک جدید نیز دچار سیل شد و پس از مصیبت خیس در خیابان ها به پایان رسید. مشخص نیست که آیا خودروهای دیگری از مجموعه ارنی وجود دارند که به همین سرنوشت دچار شده اند یا خیر. ویدیوی پست اینستاگرام جاسازی شده در بالا، P1 و Wraith را در حالی که در آب سیل شناور هستند نشان می دهد.