میتسوبیشی تریتون رالیارت نشان دهنده بازگشت واقعی برند به مسابقات رالی است

Team Mitsubishi Ralliart یک تیم خصوصی متعلق به Tant Sports در تایلند است. این توسط پشتیبانی فنی شرکت میتسوبیشی موتورز (MMC) برای پیوستن به AXCR پشتیبانی می شود. در راس، هیروشی ماسوکا – یک راننده پشت سر هم قهرمان رالی داکار از سال 2002 تا 2003 – گروه را به عنوان مدیر تیم رهبری می کند.



منبع در همین حال، سایر ارتقاهای مکانیکی شامل LSD جلو و عقب کوسکو، دمپرهای جلو و عقب قابل تنظیم کوسکو، ترمزهای دیسکی تهویه‌دار بی پایان جلو و عقب با کالیپرهای 4 پیستونی و مجموعه‌ای از چرخ‌های آلیاژی آلومینیومی 17 اینچی Work که در تایرهای Yokohama Geolander پیچیده شده‌اند.

از آنجایی که نویسنده در حال حاضر در بوریرام، تایلند به سر می‌برد تا شاهد پرچم‌دار شدن این رویداد باشد، ما مسابقه رالی را در فلز دیده‌ایم و به آن نزدیک شده‌ایم. در اینجا چند عکس از کامیون، قبل از شروع مسابقه وحشتناک رالی استقامت گرفته شده است.

این کامیون رقیب تیم میتسوبیشی رالیارت در بیست و هفتمین رالی کراس کانتری آسیا (AXCR) است. رالی کراس کانتری سالانه دارای گواهی FIA 1056 مایل (1700 کیلومتر) از انواع زمین از پادشاهی تایلند تا پادشاهی کامبوج را پوشش می دهد، از کوه، جنگل، باتلاق، ساحل، رودخانه، صحرا، مزارع، آسفالت، و حتی مدار همراه با شرایط آب و هوایی غیرقابل پیش بینی در این قسمت از کره زمین.

میتسوبیشی رالیارت قطعا بازگشته است. ما در مورد کامیون های برگردان دار که اوایل امسال برای تایلند معرفی شدند صحبت نمی کنیم. منظور ما این است که میتسوبیشی به مسابقات رالی بازگشته است و این به شکل تریتون رالیارت است که در رالی کراس کانتری آسیایی 2022 شرکت خواهد کرد.

مسابقه رالی میتسوبیشی تریتون رالی آرت دقیقاً فقط یک تریتون (یا Strada/L200) نیست که با برچسب های حامیان مالی پوشانده شده است. همچنین دارای ارتقاء مکانیکی است که برای مسابقه ضروری است.

عکس های زنده میتسوبیشی تریتون رالیارت

این خودرو که به‌عنوان یک خودروی رالی گروه T1 FIA طبقه‌بندی می‌شود، با تغییرات آشکاری برای ورزش‌های موتوری مانند کاپوت و درب‌های سبک‌تر از فیبر کربن، رول کیج، زیر محافظ‌ها و موتور دیزلی 2.4 لیتری MIVEC توربوشارژ 4N15 ارائه شد. خروجی هنوز در ارقام موجود در 178 اسب بخار (133 کیلووات) و 317 پوند فوت (430 نیوتن متر) گشتاور است. تیونینگ بر کاهش اصطکاک و بهبود پاسخگویی در محدوده سرعت متوسط ​​متمرکز بود.