میتسوبیشی دلیکا مینی 2023 تصاویر رسمی پیش نمایش The Little Off-Roader

با توجه به اینکه این تنها یک پیش نمایش است، میتسوبیشی در مورد مشخصات فنی سختگیرانه صحبت می کند. با این حال، ما احتمالاً با یک نسخه ماشین kei سروکار داریم، نسخه ای که به نظر می رسد بر اساس آخرین eK باشد. برند ژاپنی می‌گوید دلیکا مینی جدیدش 4WD دارد و ما می‌توانیم نشان هیبریدی را روی درب عقب ببینیم. نسل چهارم خودروی eK kei در ژاپن با پیشرانه برقی و چهار چرخ محرک عرضه می شود.

“واگن فوق العاده سبک وزن” قول می دهد “کوچک اما سخت” باشد. در مدل مینی ون معمولی، برای سهولت در ورود، یک درب کشویی مشابه eK Space و نیسان روکس تغییر یافته خواهد داشت. دلیکا مینی دارای تعدادی از کوچکترین صفحات لغزنده است که تا به حال دیده ایم، به همراه چراغ های جلو نیمه دایره ای و قوس چرخ های مربعی شکل. میتسوبیشی قصد دارد این خودروی کوچک را با رنگ های دو رنگ و رینگ های آلیاژی نقره ای تیره به فروش برساند.

دلیکا مینی احتمالاً ابعادی مشابه eK دارد که 3395 میلی‌متر (133.7 اینچ) طول، 1475 میلی‌متر (58.1 اینچ) عرض، و فاصله بین دو محور 2495 میلی‌متر (98.2 اینچ) دارد. بسته به نسخه، ارتفاع eK از 1640 تا 1660 میلی متر (64.6 تا 65.4 اینچ) متغیر است. نیرو باید از یک موتور بنزینی 658 سی سی توربوشارژ 3 سیلندر که با یک موتور الکتریکی و یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) کار می کند تامین شود.

دلیکا 55 سالگی خود را جشن می گیردهفتم سالگرد در سال 2023 زمانی که میتسوبیشی قصد دارد خط تولید این مدل را با یک مشتق کوچک گسترش دهد. این ون کوچولوی قائم و جعبه‌ای که به درستی دلیکا مینی نام دارد، در چند تصویر رسمی پیش‌نمایش شده است. این وسیله نقلیه ناهموار به اندازه یک پینت رنگ آمیزی شده با فلز خاکستر سبز قرار است اواخر سال آینده به فروش برسد.

میتسوبیشی دلیکا مینی 2023

رونمایی کامل در اواسط ژانویه در TAS 2023 در ژاپن انجام خواهد شد.



منبع