میتسوبیشی ممکن است لنسر اسپورت بک و مونترو را بازگرداند


در سال 2017، میتسوبیشی پلاک نمادین Eclipse خود را احیا کرد و بلافاصله آن را به پشت یک SUV زد. غمگین. اکنون شاهد ثبت نام‌های تجاری جدید برای سایر نام‌های نمادین میتسوبیشی، مانند Montero و Lancer Sportback هستیم که ممکن است به مدل‌های غیرجذاب نیز ختم شود.

پلاک قبلی Montero از سال 2006 در ایالات متحده وجود نداشته است، اما میتسوبیشی اخیراً یک علامت تجاری برای نام Montero در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ثبت کرده است. این علامت تجاری «خودرو» و ده‌ها کاربرد دیگر را مشخص می‌کند، بنابراین ممکن است بتوانیم نام Montero را در میتسوبیشی آینده اینجا در ایالات متحده ببینیم.

میتسوبیشی لنسر اسپرت بک

میتسوبیشی دومین علامت تجاری برای “لنسر اسپورت بک” ثبت کرد که در ابتدا توسط USPTO رد شد، اما در حال حاضر تحت تجدید نظر است. لنسر اسپورت بک نسخه پنج دری لنسر در ایالات متحده بود که در سال 2010 معرفی شد. این درخواست تجدیدنظر علامت تجاری در ماه مارس ثبت شد و استفاده از “خودروها و قطعات ساختاری آن” را مشخص می کند.

ثبت علامت تجاری Lancer Sportback به ویژه جالب است. ما می دانیم که میتسوبیشی در حال همکاری با نیسان است تا تعداد انگشت شماری از مدل های هیبریدی و الکتریکی جدید، از جمله نسخه خود از نسل بعدی لیف را به ایالات متحده بیاورد. شایعات می گویند که لنسر اسپورت بک می تواند نسخه لیف میتسوبیشی باشد (در صورت ثبت اختراع).

همچنین شایعاتی در مورد یک کامیون جدید میتسوبیشی برای ایالات متحده و نسخه تولیدی D:X Concept (که می تواند به دلیکا بعدی تبدیل شود) وجود دارد. اما ما همه این جزئیات را با کمی نمک در نظر می گیریم. تا زمانی که اولین مدل‌های جدید میتسوبیشی در سال 2025 برای مدل 2026 از خط تولید خارج شوند، هیچ چیز مطمئنی نمی‌دانیم.



منبع