میتسوبیشی XFC مفهومی به عنوان کراس اوور کوچک در سال 2023 معرفی می شود

فضای داخلی با استفاده از صفحه نمایش های کنار هم از روندهای اخیر پیروی می کند، اما خوشبختانه هنوز کنترل های جداگانه ای برای تنظیمات آب و هوا وجود دارد. آنها بر روی یک صفحه لمسی خازنی در کنسول مرکزی نصب شده اند، جایی که ما همچنین متوجه انتخابگر دنده شناور و دکمه توقف/شروع می شویم. فرمان کف تخت میزبان دکمه‌های لمسی شش ضلعی برای بازتاب ماژول HVAC و کنترل‌های نصب شده روی کارت‌های درب است.

جالب اینجاست که بخش‌هایی از صندلی‌های جلو و نیمکت عقب دارای روکش زرد متضادی هستند که برای دوخت در سرتاسر کابین نیز استفاده شده است. به نظر می رسد XFC کانسپت دارای یک کف کاملاً مسطح با فضای کافی در پشت برای سه مسافری است که به کنترل های تهویه مطبوع نصب شده روی یک صفحه لمسی دسترسی دارند. میتسوبیشی می گوید این کراس اوور کوچک دارای فضای داخلی پیشرو در کلاس و حجم بار سخاوتمندانه در پشت صندلی ها است.

interior_img_02

جدای از اصطلاحات تخصصی بازاریابی، طراحی کاملاً میتسوبیشی دارد که برخلاف DNA آشکار فرانسوی ASX است. این خودرو دارای چراغ‌های ال‌ای‌دی شکل L با چراغ‌های روشنایی در روز است که در زیر نصب شده‌اند تا نشانه‌ای از نور در عقب تکرار شود، جایی که چراغ‌های عقب ظاهری مشابه دارند. اشکال شش ضلعی روشن در هر دو انتهای XFC Concept قرار دارند در حالی که نمای جانبی دوربین ها را به جای آینه های معمولی نشان می دهد.

نسخه تولیدی بعدی بدیهی است که کاهش می یابد، بنابراین انتظار نداشته باشید که آن چراغ های درخشان و دوربین های جانبی زنده بمانند. در نتیجه، می‌توانیم همین موضوع را در مورد دو صفحه نمایش نصب شده در انتهای داشبورد بگوییم زیرا آن‌ها فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌ها را نشان می‌دهند. در مدل جاده ای، میتسوبیشی احتمالاً دریچه های هوا را نصب خواهد کرد. به نظر می رسد چرخ های 20 اینچی این کانسپت برای یک کراس اوور کوچک زیاده روی کنند و احتمالاً کنترل های لمسی با دکمه های معمولی جایگزین می شوند.

میتسوبیشی یک روز پس از رونمایی از ASX “جدید” در ماه گذشته، نشان خود را بر روی رنو کپچر گذاشت و آن را نام برد. تلاش بیشتری برای این کراس اوور کوچک برای بازارهای آسه آن انجام خواهد داد، جایی که قصد دارد نسخه تولیدی XFC کانسپت را بفروشد. این وسیله نقلیه که در شهر هوشی مین (که قبلاً به عنوان سایگون شناخته می شد)، پرجمعیت ترین شهر ویتنام، رونمایی شد، به عنوان “مناسب ترین دوست برای یک زندگی هیجان انگیز” با طراحی “ابریشمی و محکم” تبلیغ می شود.