میتسوبیشی Xpander Cross 2023 فیس لیفت می شود، مینی ون-SUV همچنان قطبی به نظر می رسد

نیرو توسط یک موتور 1.5 لیتری بنزینی تنفس طبیعی با 103 اسب بخار (77 کیلووات) و گشتاور 141 نیوتن متر (104 پوند فوت) تامین می شود، بنابراین مطمئناً سریع ترین ون موجود نیست. با این حال، برای خانواده‌ای که به دنبال خرید یک وسیله نقلیه همه‌کاره و مقرون‌به‌صرفه با صندلی‌های سه ردیفه هستند، انتخاب محکمی است، البته تا زمانی که طراحی جلو برایشان مهم نباشد.



منبع

همچنین تغییراتی در داخل Xpander Cross 2023 ایجاد شده است که دارای ترمز دستی برقی، دسته ابزار دیجیتال و صفحه نمایش لمسی بزرگتر با اندازه 8 اینچ است. دستگیره های قدیمی کنترل تهویه مطبوع جای خود را برای یک صفحه نمایش باز کرده اند و یک پد شارژ بی سیم نیز به آن اضافه شده است. در اینجا نسخه با CVT نشان داده شده است، اما این مدل با گیربکس پنج سرعته دستی نیز ارائه می شود. این مدل که به پدال کلاچ مجهز شده، فاصله کمی از سطح زمین 225 میلی متر (8.8 اینچ) دارد.

از آنجایی که این روزها همه چیز باید یک SUV باشد، میتسوبیشی اکسپندر کراس یک مینی ون سواری بالا با ظاهری تا حدودی سخت است. کمتر از سه سال پیش عرضه شد و در حال حاضر فیس لیفت شده است. مبادا فراموش کنیم که میتسو در زمینه جابجایی افراد سرسخت سابقه ای طولانی دارد، زیرا دلیکا دهه هاست که با سیستم چهارچرخ متحرک در دسترس بوده است، در حالی که این نیرو فقط به محور جلو می فرستد.

فیس لیفتی که امروز معرفی شد تغییرات زیادی را به همراه دارد، اما ون روی پایه مانند قبل قطبی به نظر می رسد. Xpander Cross که در نمایشگاه بین‌المللی خودروی اندونزی 2022 رونمایی شد و در حال حاضر به فروش می‌رسد، دارای نمای جلویی بازطراحی‌شده با چراغ‌های جلوی جدید است که همچنان دارای چینش تقسیم‌شده اما با طرح‌بندی T شکل هستند. چراغ‌های راهنما در دسته بالایی جابجا شده‌اند تا بیشتر قابل مشاهده باشند در حالی که کاپوت اکنون ضخیم‌تر از قبل شده است.

مینی ون و نیمه کراس اوور فیس لیفت شده با رنگ سبز برنز متالیک تازه، در مجموع 95 میلی متر (3.7 اینچ) برآمدگی های جلو و عقب آن کشیده شده است. رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی جدید (و هنوز کاملاً کوچک) دارای ظاهری دو رنگ با لهجه‌های خاکستری هستند که با صفحه‌های لغزنده جلو و عقب و همچنین تزئینات درب مطابقت دارد. موتیف “T” که در جلو دیدیم در عقب در چراغ های عقب به روز شده قابل توجه است که ظاهر مدرن تری به Xpander Cross می دهد.