میتسوکا ریوگی 2024 یک سدان بریتانیایی جعلی بر اساس کرولا است


از شرکتی که یک هوندا سیویک را به یک دوج چلنجر تقلبی تبدیل کرد، در اینجا یک تویوتا کرولا می آید که خود را شبیه یک سدان بریتانیایی از ماه های بسیاری پیش می کند. میتسوکا دوباره در این کار است، فقط این بار، از تویوتا کرولا استفاده شده است تا به آن طعم بریتانیایی بدهد. Ryugi از سال 2014 عرضه شده است و اکنون با حفظ ظاهر عجیب و غریب خارجی، به‌روزرسانی کوچکی با تجهیزات اضافی دریافت می‌کند.

Mitsuoka Ryugi با چهره ای غیرعادی که ما را به یاد Rover P5 اواخر دهه 1950 یا Jaguar Mark II از همان دوران می اندازد، در طعم های سدان و واگن عرضه می شود. زیر آن بدنه عجیب و غریب، نسل قبلی کرولا با مشخصات JDM (E160) قرار دارد که همچنان به عنوان سدان کرولا اکسیو و واگن کرولا فیلدر در حال تولید است. این در حالی است که آخرین نسل (E210) در سال 2018 عرضه شد. طبق گفته های تویوتا از سال 2022، تویوتا نسل قدیمی را صرفاً به عنوان یک وسیله نقلیه ناوگان تولید می کند. بهترین ماشین مجله

عجیب بودن خودرو در نسخه های جلو و چهار چرخ متحرک با گیربکس پنج سرعته دستی و گیربکس متغیر پیوسته (CVT) دیده می شود. میتسوکا ریوگی به روز شده را با موتور 1.5 لیتری بنزینی که به تنهایی یا با تنظیمات هیبریدی کار می کند به فروش می رساند. برای سال 2024، خودروها دارای کیت بیشتری هستند، از جمله آینه دید عقب با کم نور خودکار. همه نسخه ها به جز نسخه پایه اکنون با سنسور پارک جلو و عقب عرضه می شوند.

همانند سایر مدل‌های میتسوکا، سفارشی‌سازی به نمای بیرونی محدود می‌شود، زیرا کابین تا حد زیادی از کرولا استاندارد گرفته شده است. این شرکت نشان خود را روی فرمان می‌گذارد و آرم را روی صندلی‌ها گلدوزی می‌کند، اما تغییرات تقریباً به همین جا ختم می‌شود. داشتن چنین ظاهر وحشی بدنه همراه با فضای داخلی کسل کننده، Ryugi را حتی عجیب تر می کند.

قیمت آن از 20300 دلار شروع می شود و برای مدل برتر به 27200 دلار می رسد.



منبع