مینروا فیلتر فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

مینروا فیلتر فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب آپارتمانی، می توان این نوع از آلاینده ها را تا حد ممکن پاکسازی نمود و از سلامت آب مصرفی اطمینان حاصل نمود. برای خرید آب تصفیه کن یا برای تعمیر آن اگر این اجزا و قطعات تصفیه آب را بشناسید خالی از لطف نیست. فیلتر های تصفیه آب، پمپ افزایش فشار، مخزن آب تصفیه کن و بدنه دستگاه از مهم‌ترین قسمت‌های یک دستگاه آب تصفیه کن میباشند. در ادامه به معرفی هر یک از این اجزا پرداخته و در صورت وجود انواع مختلف، هر یک را معرفی میکنیم. استفاده از این سیستم‌ها برای مناطقی که آب خوش طعمی دارند توصیه میشود. اما همانطور که مشخص است کارایی دستگاه تصفیه آب خانگی با سیستم اسمز معکوس را ندارند.

  • بسیاری گمان میکنند که وجود پمپ در سیستم های اسمز معکوس برای افزایش فشار آب خروجی است اما این باور کاملا غلط است.
  • ببینید در کل تصفیه آب خانگی یه سیستم مشخصی داره و با استفاده از اون آب رو فیلتر میکنه.
  • گاهی دیده شده د برخی دستگاه ها از یک فیلتر به چند شکل مختلف استفاده شده در صورتی که عملا همه آن فیلترها یک کار را انجام می دهند.

فیلتر PP ساخته شده از الیاف پلی پروپیلن است از پر مصرف ترین و متداول ترین انواع فیلترهای تصفیه آب هستند که در بسیاری از سیستم‌های تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از دستگاه تصفیه آب همانطور که از نامش مشخص است در پارچ آب انجام میشود. به این صورت که یک عدد فیلتر کربنی یا یک فیلتر ترکیبی(ترکیب فیلتر های سدیمنت، کربن پودری و کربن فعال) تشکیل شده است. برای تصفیه آب چاه بهتر است که از دستگاه تصفیه آبی استفاده شود که دارای فیلتر یووی است و میکروب زدایی و انگل زدایی را انجام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می دهد.

همانطور که میدانید فیلتر ممبران مهم‌ترین فیلتر دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس است. این فیلتر برای تصفیه کردن آب از اختلاف فشار آب درون فیلتر و بیرون آن بهره میبرد. در صورتی که فشار آب ورودی به این فیلتر کافی نباشد، ممبران نمیتواند عملکرد خوبی را داشته باشد. در این فیلترها کیفیت کربن به کار رفته در دستگاه حرف اول را میزند. یکی از مهم ترین نکاتی که در فیلترهای کربنی دستگاه تصفیه آب خانگی باید رعایت شود، جنس کربن به کار رفته در آن است.

نوع اتصالات تصفیه آب

لذا در صورت نیاز می توانید از سایت به آبی آخرین قیمت روز را با احتساب تخفیف های جذاب مشاهده فرمایید. طراحی خارجی این دستگاه به گونه ای چشم نواز است که می توان حتی آن را بر روی سینک و جلوی چشم قرار داد. بالا بودن املاح محلول در آب باعث گرفتگی تدریجی حفره های ممبران و به تبع آن کاهش آبدهی دستگاه خواهد شد.

این هوزینگ‌ها در دستگاه‌هایی نصب میشوند که هوزینگی هستند و دستگاه تصفیه آب اینلاین از این هوزینگ‌ها استفاده ای نمیکنند. مجموعه پاکاب گستر به عنوان مرکز فروش و خدمات تخصصی انواع دستگاه‌های تصفیه، در مناطقه 22 گانه تهران و استان البرز و حومه، در تلاش است که با ارائه محصولات باکیفیت و خدمات مطلوب، رضایت شما مشتریان گرامی را جلب نماید. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه‌های تصفیه آب دارای گارانتی معتبر پاکاب گستر می‌باشد و در هنگام نصب تمامی نکات آموزش و راهنمایی استفاده صحیح از دستگاه و نگهداری مناسب به شما آموزش داده می‌شود.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر ۸ مرحله ای

فاکتورهای متعددی برای تعیین میزان استاندارد آب آشامیدنی وجود دارد، از جمله این فاکتور ها می توان به شاخص PH، میزان یون های موجود در آب و سختی آب اشاره کرد. در تهران این شاخص حدود 350 تا 750 PPM و در اطراف تهران به 900 هم می رسد. در تمام پژوهش ها، به خطرات ناشی از آشامیدن آب با سختی بالا اشاره شده است. نظر اکثر پزشکان بر این است که بدن به آب بیشتر از املاح آن نیاز دارد.

همچنین برندهای فیک و دارای قطعات بی کیفیت چینی نیز در بازار به وفور یافت می شوند که آشنایی با بهترین برندهای آب تصفیه کن برای خرید بهتر بسیار مهم می باشد. دستگاه تصفیه آب ریل واتر توسط فرایند اسمز معکوس ، می تواند هر آبی را به آب تصفیه شده شیرین و بهداشتی تبدیل کند. از قابلیت های این دستگاه می توان حذف شن ، ماسه ، گل و لای ، رسوبات گچی و آهکی ، کلر ، ترکیبات آلی ، رنگ ، بو ، طعم ، نیترات ، نیتریت ، آرسنیک ، کبالت ، جیوه ، سرب ، فلزات سنگین اشاره نمود. اغلب شرکت های آب معدنی از سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس بهره میبرند و همانطور که بار ها اشاره شد، آب تصفیه کن خانگی نیز از اسمز معکوس استفاده میکند. بنابراین با نصب دستگاه تصفیه آب، از مزه بی نظیر آب لذت خواهید برد. بسیاری از فروشندگان که تخصصی در این مورد ندارند میگویند که مخزن ذخیره دستگاه باید حتما استیل باشد تا آب در آن زنگ نزند.

اما آکواجوی در سال 1399 به منظور ارائه دستگاه تصفیه آب با قیمت اقتصادی اقدام به مونتاژ 2 دستگاه یعنی تصفیه آب آکواجوی مدل پرایم و دستگاه تصفیه آب مدل الیت در ایران کرد. قطعات این دو دستگاه وارداتی بوده و مونتاژ در ایران انجام می پذیرد. آنچه قبل از ظاهر شیک و یا گول زننده یک دستگاه تصفیه آب ، در اولویت اول قراردارد، بهداشتی بودن و استاندارد بودن یک دستگاه آب تصفیه کن خانگی است. مشاهده شده است که بسیاری از تولید کنندگان سودجو با اضافه کردن قطعات بی مصرف و اضافی به دستگاه ، سعی کرده اند با استفاده از ناآگاهی مشتری، دستگاه تولیدی خود را دقیق تر و یا با کیفیت تر جلوه دهند. قبل از خرید دستگاه تصفیه آب، ابتدا از طریق وب سایتها و کتابهای معتبر اطلاعات کافی در زمینه آب و تصفیه آب کسب کنید و با آگاهی کافی دستگاه مناسب را انتخاب نمایید.

دستگاه تصفیه آب خانگی الیت و پرایم به دلیل مونتاژ در ایران ارزان تر از مدل های وارداتی هستند. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی آکواجوی بسته به مدل، ظرفیت منبع ذخیره، نوع کارتریج و قاپ دار بودن یا نبودن دستگاه متفاوت است. در این صفحه می توانید قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی و تایوانی را مشاهده بفرمایید.