مینی نحوه استفاده از گیربکس دستی را در کالیفرنیا به شما آموزش می دهد


مینی می‌خواهد مطمئن شود که مشتریانش می‌دانند چگونه خودروهایی با گیربکس دستی راندند، زیرا پیکربندی‌های سه پدال را برای مدل‌های خاص در ایالات متحده دوباره راه‌اندازی می‌کند. این خودروساز بریتانیایی اکنون مدرسه رانندگی دستی کوچک خود را که در مرکز عملکرد BMW در ترمال، کالیفرنیا برگزار خواهد شد، اعلام کرد. Mini معتقد است که برای بسیاری از مشتریان فرصت رانندگی یک کتابچه راهنمای کاربر به دلیل توانایی آنها در یادگیری نحوه انجام آن محدود است. و می خواهد آن را تغییر دهد.

مینی قصد دارد دوره انتقال دستی را به دو مرحله تقسیم کند – بخش کلاس درس و رانندگی عملی واقعی در یک مسیر آزمایشی. هدف نهایی این است که هر راننده ای بتواند یاد بگیرد که چگونه دنده خود را در یک فضای امن و جذاب تغییر دهد. این دوره شامل تمریناتی است که بر روی کنترل خودرو، یافتن نقطه اصطکاک، تمرین استارت های آرام، توقف، شتاب گیری و غیره تمرکز دارد. احتمالاً بهترین بخش این است که در پایان دوره، شرکت کنندگان در یک دوره زمان بندی شده آزمایش خواهند شد.

ره مهتانی، مدیر ارتباطات برند در Mini US می‌گوید: «برای بیش از یک دهه، مصرف‌کنندگان Mini را به عنوان سرگرم‌کننده‌ترین برند برای رانندگی در آمریکا رتبه‌بندی کرده‌اند، دقیقاً به همین دلیل است که ما گیربکس دستی را بازگردانیم. این دوره نه تنها آموزنده است، بلکه یک تجربه یادگیری سرگرم کننده و چالش برانگیز برای نسل جدیدی از رانندگان MINI است که برای همیشه به یاد خواهند آورد.

گزینه گیربکس دستی برای محصولات Mini در ایالات متحده در پنج یا شش سال گذشته آمده و رفته است. اخیراً، این شرکت اعلام کرد که با شروع تولید نوامبر، دوباره شروع به ارائه گیربکس دستی برای Mini Hardtop خواهد کرد. این به عنوان یک گزینه برای مدل های Cooper، Cooper S و John Cooper Works تنها در لباس های دو در باز خواهد گشت.

Mini مطمئن است که تجربه وسایل نقلیه با گیربکس دستی بسیار فراتر از ظاهر و احساس است و بر لذت بردن از رانندگی تمرکز می کند – و ما نمی توانیم بیشتر با آن موافق باشیم. چه کسی می‌داند، شاید ابتکاراتی مانند مدرسه رانندگی دستی Mini بتواند روزهای شکوه وسایل نقلیه‌ای را که دارای دنده‌های ردیفی هستند بازگرداند. اما، صادقانه بگویم، در عصر برق و دیجیتالی شدن، این امر بسیار بعید به نظر می رسد.



منبع