مینی ون لوکس LDV Mifa 9 EV دارای ریشه چینی، آرزوهای بین المللی است

30 عکس ها

قدرت از یک موتور الکتریکی متصل به چرخ های جلو تامین می شود که 241 اسب بخار (180 کیلووات) و 258 پوند فوت (350 نیوتن متر) تولید می کند. به عنوان یک نکته جانبی، LDV Mifa با قدرت احتراق دارای یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ در زیر کاپوت است که برای 214 اسب بخار (160 کیلووات) و 266 پوند فوت (360 نیوتن متر) گشتاور مناسب است. آسیاب چهار سیلندر به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل می شود.

با این وجود، Mifa 9 یک مینی ون کاملاً برقی بزرگ و مجلل است که دارای یک بسته باتری عظیم 90 کیلووات ساعتی است که توسط CATL ارائه شده است. بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده توسط سازنده، باتری با یک بار شارژ برای مسافت 273 مایلی (440 کیلومتری) کافی است. شارژ در خانه تا 11 کیلو وات امکان پذیر است، در حالی که در یک ایستگاه شارژ سریع DC، حدود 35 دقیقه طول می کشد تا از 30 تا 80 درصد SOC شارژ شود.

LDV Mifa 9

مینی ون برقی میفا 9 که اکنون برای سفارشات موجود است، از 106000 دلار استرالیا در استرالیا یا تقریباً 70010 دلار آمریکا با نرخ ارز فعلی شروع می شود. مدل پرچمدار لوکس با قیمت 131000 دلار استرالیا (86522 دلار آمریکا) شروع به کار می کند. Maxus، شرکت تولید کننده EV MPV، می خواهد فروش این مدل را در اروپا نیز آغاز کند، اما هنوز هیچ چیز رسمی نیست.



منبع

در داخل کابین جادار، تمرکز بر لوکس بودن است. سه سطح تریم در دسترس است – Mode، Executive و Luxe – و همه با سه ردیف صندلی عرضه می شوند. با این حال، اگر به سراغ نوع تاپ می روید، ردیف دوم دارای صندلی های کاپیتانی با عملکردهای گرمایش، سرمایش و ماساژ است. در سایر بخش‌های خط تولید، امکانات اضافی استاندارد و اختیاری شامل کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای، هفت پورت USB، درهای عقب کشویی برقی و سیستم صوتی ممتاز است.

بخش مینی ون که زمانی محبوب در آمریکای شمالی بود، اکنون تنها سایه ای از شکوه سابق خود است، اما مناطق خاصی در سراسر جهان وجود دارد که حمل و نقل افراد جعبه دار هنوز مورد تقاضا است. استرالیا یکی از این مکان ها است و بازار محلی در حال خرید یک وسیله نقلیه چند منظوره الکتریکی کاملاً جدید است که نامی نسبتاً ناآشنا دارد. دوستان، با LDV Mifa 9 آشنا شوید.

قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، اجازه دهید ابتدا در مورد منشا این وسیله نقلیه صحبت کنیم. این در واقع توسط Maxus، یک برند چینی متعلق به SAIC که جانشین ایدئولوژیک مدل LDV Maxus از تولیدکننده خودروهای تجاری بریتانیایی منقرض شده LDV است، تولید می شود. این برند در Land Down Under با نام LDV فروخته می شود و Mifa 9 جدید ارتباط نزدیکی با Maxus G90 موتور احتراقی برای بازار چین و معادل LDV Mifa آن برای استرالیا دارد.