مینی پیکاپ کلاسیک در نروژ تبدیل به پیشرانه EV می شود



Mini اصلی یک پلت فرم محبوب برای تبدیل نیروگاه های الکتریکی است. نمونه ساخت خانه در نروژ بسیار خاص است زیرا نسخه کمیاب وانت خودروی کوچک است.

متأسفانه، کامیون کوچک چندان کاربردی نیست زیرا بسته باتری بیشتر بستر را اشغال می کند. این ماژول ها از یک فولکس واگن e-Up می آیند و ظرفیت 17.1 کیلووات ساعت را ارائه می دهند. درگاه شارژ جایی است که معمولاً ماشین را پر از بنزین می‌کنید.

زیر کاپوت، یک Think EV قطعات پیشرانه خود را برای حرکت این Mini اهدا می کند. همه قطعات در آنجا مرتب به نظر می رسند. حتی با وجود باتری‌ها، این تبدیل پیشرانه EV فقط باعث می‌شود خودرو 88 پوند (40 کیلوگرم) بیشتر از موجودی وزن داشته باشد.

در داخل، انتخابگر درایو و سیستم HVAC از Think می آیند. سرعت‌سنج دایره‌ای اصلی هنوز وجود دارد، اما ابزار اصلی اکنون روی آیفونی قدیمی است که به نظر می‌رسد.

کامیون مینی فاقد صدای خاموش کننده زیادی است، بنابراین سرنشینان همه چیز را می شنوند. پمپ خنک کننده و تقویت کننده ترمز غرغر می کنند. به علاوه، صدای موتور الکتریکی نیز وجود دارد.

متأسفانه مجری این ویدیو عملکرد ضعیفی از این کامیون مینی در جاده نشان می دهد. او هرگز سریعتر از 25 مایل در ساعت (40 کیلومتر در ساعت) نمی رود. به علاوه، سرعت گیرهای زیادی وجود دارد که تجربه رانندگی را مختل می کند.

مینی پیکاپ در سال 1960 و همزمان با یک نوع ون معرفی شد. با توجه به سایت BMW در مورد آنها، این کامیون 9.8 اینچ (25 سانتی متر) فاصله محوری بیشتری نسبت به یک مینی استاندارد داشت. می توانست 699 پوند (317 کیلوگرم) بار را حمل کند. تولید در سال 1981 به پایان رسید و شرکت حدود 58000 دستگاه از آنها را تولید کرد.

در سال 2018، مینی یک کوپر الکتریکی یکباره ساخت. این شرکت اطلاعات زیادی درباره پیشرانه ارائه نکرده است، اما این خودرو عالی به نظر می‌رسد.

در سال 2022، Recharged Heritage شروع به دریافت سفارشات برای تبدیل Mini الکتریکی کرد. دو مدل ارائه می دهد که هر دو با باتری 19 کیلووات ساعتی عرضه می شوند. نسخه Pure 75 اسب بخار (56 کیلووات) و 99 پوند فوت (125 نیوتن متر) گشتاور دارد. گرید اسپرت 97 اسب بخار (72 کیلووات) و 111 پوند فوت (150 نیوتن متر) دارد. هر دو در تست WLTP برد رانندگی تخمینی 103 مایل (166 کیلومتر) دارند.

ما حتی شاهد تبدیل Mini EV بودیم که موتور الکتریکی تسلا را در حدود 300 اسب بخار (224 کیلووات) تولید می کرد. نتیجه یک ماشین کوچک بسیار سریع بود.



منبع