نحوه تمیز کردن خاک گربه ها هر آنچه باید درباره جعبه خاک گربه ها بدانید فارسی پت | پت شاپ لند

خاک بستر کویین به شیوه گرانوله و کاملا بدون گرد و غبار و 100 درصد ارگانیک تولید می شود. این خاک گربه خاصیت آنتی باکتریال دارد و هم چنین جذب بسیار بالا در بوی بد دارد. از ویژگی های دیگر این خاک کلامپینگ بسیار قوی و جذب آب و ادرار گربه بسیار سریع است. این خاک با بسته بندی بسیار محکم و در ابعاد 48x35x12 سانتی‌ متر جهت جابه جایی بسیار آسان برای شما طراحی و ساخته شده است. این خاک قدرت جذب نسبتا خوبی داره، بوی بد ادرار و مدفوع رو از بین می‌بره و خاصیت کلامپینگ متوسطی داره. البته این خاک مقداری گرد و غبار تولید می‌کنه که باید در هنگام خرید به این نکته هم توجه کرد.

“>

شما میتوانید براحتی مدفوع را با اسکوپ جدا کنید، درحالی که ادرار در کف جعبه خاک خشک میشود و تنها راه تمیز کردن ادرار این است که کل خاک را عوض کنید که معمولا هفته ای یکبار باید اینکار را انجام داد. این خاک ها به خوبی رطوبت را حفظ می کنند و دارای قابلیت جمع شدگی و گلوله شدگی بسیار بالا هستند. لازم به ذکر است که اگر گربه دلبند شما به بیماری های تنفسی مبتلا است، این خاک بهترین انتخاب می باشد. چرا که کوچک ترین گرد و غباری نداشته و همین طور خاک گربه شاتوت دانه شکسته 10 کیلوگرم با دقت بسیار زیاد بسته بندی و وارد بازار شده است.

خاک بستر گربه کیوت کت اقتصادی(مخصوص ارسال به کرج)

اما اگه ظرف خاک گربه رو در فضای باز یا جایی که تهویه خوبی داره قرار می‌دید این خاک می‌تونه انتخاب مناسبی برای شما باشه. پت شاپ‌های حضوری و آنلاین انواع خاک گربه رو عرضه می‌کنن که قیمت و کیفیت مختلفی دارن. حالا می‌خوایم سری به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بزنیم و با بررسی بخش لوازم حیوانات خانگی، ببینیم محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع خاک گربه در ایران چه برندها و محصولاتی هستن. هر 10 کیلو گرم از این محصول قیمتی در حدود 43 هزار تومان دارد. خاک گربه برند آریستو کت با قدرت جذب فوق العاده و با خاصیت گوله شوندگی بسیار بالا، می تواند با انواع خاک های داخل کشور و وارداتی رقابت کند. این خاک بدون گرد و غبار است و برای تمامی نژاد های گربه خوب می باشد.

ظرف خاک گربه جورج لبه دار برند BLV

نحوه تمیز کردن خاک گربه ها هر آنچه باید درباره جعبه خاک گربه ها بدانید فارسی پت | پت شاپ لند

بسترهای غیر کلامپینگ، شامل بسترهای تشکیل شده از تراشه چوب و بسیاری از بسترهای مبتنی بر ادرس پت شاپ در شهر قدس خاک رس است. که در داخل یک خانه، این به معنی دفع ادرار روی فرش یا یک گوشه دیگر است. و بنابراین چاره ای جز پیدا کردن جایی دیگر، خارج از سینی بستر برای ادرار کردن و مدفوع ندارند. برای بررسی دقیق تر از ظرف حاک گربه می توایند نگاهی به اینستاگرام هپی پت بیندازید. برند های متنوعی در دنیا وجود دارد که خاک وارد بازار می کنند و طرفداران خاص خود را دارند.

  • این محصول ایرانی تا به حال توانسته رضایت مشتریان را جذب کند و فروش خود را روز به روز افزایش دهد.
  • اگر هنوز هم گربه ی شما بیرون ظرف کارش را انجام می داد می توانید در این باره بادامپزشکاو مشورت کنید چون ممکن است که نشانه ی یک ناهنجاری باشد.
  • تشویقی های گربه به عنوان میان وعده غذایی به گربه ها داده می شود.
  • چون مارکهای مختلف از نظر مقدار خاک و وزن، کیفیت و دیگر فاکتورها باهم تفاوت دارند.