نزدیک به 200 هزار اکسپدیشن فورد، ناوبری لینکلن به دلیل خطر آتش سوزی فراخوانده شدند

SUVهای آسیب دیده در حالی که خودرو روشن است در معرض خطر آتش سوزی داخلی هستند. فورد علت این مشکل را شناسایی نکرده است، اما اعتقاد بر این است که این مشکل از داخل موتور دمنده جلویی که در سمت سرنشین پشت جعبه دستکش قرار دارد، نشات می گیرد.

واحدهای تحت تأثیر فورد اکسپدیشن و لینکلن نویگیتور، مجموعه موتور دمنده جلوی موجود خود را با یک مجموعه موتور دمنده سرویس اصلاح شده، به صورت رایگان جایگزین خواهند کرد.

به گفته مشتریانی که این مشکل را تجربه کرده‌اند، جلوه‌های این مشکل شامل یک فن ناکارآمد، و همچنین بوی سوختگی و/یا دود ناشی از دریچه‌های پانل ابزار در حین کار خودروها بود.

شرکت فورد موتور، از طریق اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA)، از فراخوانی واحدهای منتخب نسل سوم Ford Expedition و Lincoln Navigator خبر داد. نزدیک به 200000 دستگاه از SUV های مذکور به دلیل نقص در قسمتی که در نزدیکی سمت سرنشین قرار دارد در خطر آتش سوزی در داخل خودرو قرار دارند.

“اگر مشتری قبل از در دسترس بودن موتور دمنده، علائم موتور دمنده (غیر کارکرد، متناوب، صدای زیاد، بوی سوختن و غیره) را تجربه کند، فروشنده یک بخش خدمات موتور دمنده جدید از طراحی فعلی را نصب می کند. پس از طراحی مجدد. با توجه به سند فراخوان، بخش درمان در دسترس می شود، فروشنده مجموعه موتور دمنده را با قسمت طراحی جدید جایگزین می کند.

VIN های خاص در فراخوان داوطلبانه فاش نشده اند، بنابراین فورد گفت که بهتر است مالکان برای تأیید با خط تلفن رایگان آن تماس بگیرند. آن‌ها همچنین می‌توانند با یک فروشنده محلی فورد یا لینکلن تماس بگیرند، که سپس می‌تواند اطلاعات خاصی در مورد خودروها از پایگاه‌داده سیستم اطلاعات خدمات خودرو آنلاین فورد (OASIS) دریافت کند.



منبع

10 عکس ها

بر اساس سند NHTSA، 198482 واحد فورد اکسپدیشن و لینکلن نویگیتور که بین 16 ژانویه 2014 تا 30 ژوئن 2017 ساخته شده اند تحت تأثیر قرار گرفته اند. بیش از 163000 واحد از آن Expeditions هستند، در حالی که 35000 باقیمانده Navigators هستند.