نسل بعدی اشکودا کودیاک برای اولین بار به عنوان قایق آزمایشی بازی کرد

عکس جاسوسی اشکودا کودیاک 2024

این هنوز در مراحل ابتدایی خود است زیرا ما به یک قاطر آزمایش اولیه با بدن فعلی نگاه می کنیم. به نظر می رسد این خودرو بر اساس کودیاک RS داغ با توجه به چرخ های 20 اینچی، کالیپرهای ترمز قرمز و نوک اگزوز دوگانه ساخته شده است. به عنوان یک تازگی، نسخه با عملکرد بالا موتور توربودیزل دوقلوی خود را با فیس لیفت از دست داد زیرا اشکودا تصمیم گرفت از همان 2.0 TSI قرض گرفته شده از Octavia RS و بسیاری دیگر از محصولات VAG استفاده کند.

با توجه به اینکه این یک قاطر آزمایشی است، احتمالا حداقل یک سال تا اولین نمایش رسمی فاصله داریم. وقتی کودیاک 2024 بالاخره وارد بازار شد، باید نقاط مشترک زیادی با نسل بعدی فولکس واگن تیگوان داشته باشد. خواهر و برادر شیک‌تر آن زودتر عرضه می‌شود زیرا عکس‌های جاسوسی اخیر نمونه‌های اولیه را نشان می‌دهند که بدنه کامل تولید را حمل می‌کنند. انتظار می رود این دو دارای آخرین نسل از موتورهای احتراق داخلی VAG باشند که برای رعایت مقررات یورو 7 در چند سال آینده ساخته شده اند.

در جاهای دیگر، خودروساز Mladá Boleslav خط تولید کراس اوورهای خود را در اواخر این دهه با یک مدل سواری الکتریکی کوچکتر در زیر Enyaq گسترش خواهد داد. این خودرو اخیراً به عنوان کانسپت Vision 7S معرفی شد و یکی از سه خودروی برقی خواهد بود که تا سال 2030 به همراه یک خودروی شهری و یک مدل دیگر عرضه می شود.



منبع

افرادی که آخرین نسخه یک وسیله نقلیه خاص را می خواهند دلایلی برای احساس ناامیدی دارند زیرا تقریباً در همه موارد تقریباً سه سال دیگر به روز رسانی می رسد. اگر فیس لیفت نیست، پس مدل نسل بعدی است. به عنوان مثال، اشکودا از کودیاک اصلاح شده در آوریل 2021 رونمایی کرد و این تصاویر جاسوسی جدید نشان می دهد که مارک چک قبلاً آزمایش مدل نسل دوم را در جاده های آزاد آغاز کرده است.

نسل بعدی کودیاک که در حال جابجایی دور یک دینامومتر بکسل شده بود، کاپوت آن با رنگ متفاوتی نسبت به بقیه پانل ها رنگ آمیزی شده بود. همچنین به نظر می رسید که در اکسل عقب در مقایسه با جلو کمی پایین تر از سطح زمین قرار داشته باشد، اما به نظر می رسد خود خودرو در بیشتر موارد یک مشکل استاندارد باشد. پیش از این، اشکودا گفته بود که یک هیبریدی پلاگین فقط برای اکتاویا و سوپرب منطقی است زیرا پیشرانه های الکتریکی محبوب خریداران ناوگان هستند. این می تواند به این معنی باشد که یک Kodiaq PHEV برای مدل جدید رد شده است.