نسل بعدی فورد ترانزیت پیک وانت شهری با طراحی جدید جلویی

جزئیات پیشرانه یک راز است، اما مشتریان باید منتظر گزینه های بنزینی، دیزلی و برقی باشند. نسخه های ICE باید سال آینده عرضه شوند. یک نسخه کاملاً الکتریکی محتمل است، اما تا سال 2024 پوشش نخواهد داد. مشتریان ایالات متحده نباید انتظار داشته باشند که این ون کوچک به نمایشگاه های ما برسد. برای ذائقه آمریکایی ها خیلی کوچک است و به هر حال ما ترجیح می دهیم پوما داشته باشیم.



منبع

Tourneo Courier کنونی پلتفرمی با Fiesta کوچک دارد، اما مشخص نیست که آیا مدل جدید این همکاری را ادامه خواهد داد یا خیر. ون در تصاویر جاسوسی کمی بزرگتر از مدل فعلی به نظر می رسد و ظاهر جلویی آن شبیه فورد پوما است. چراغ های جلو یک شکل اما داخلی متفاوت دارند و حتی چراغ های مه شکن به نظر می رسد که در یک موقعیت بین دو خودرو قرار گرفته اند. نمای جلوی اکسپوز Courier نیز دارای ویژگی‌های ظاهری مشابه پوما است.

در حالی که برنامه های ون کوچک فورد در ایالات متحده در حال اجراست، اوضاع در اروپا متفاوت است، جایی که این خودروساز به تازگی Tourneo Connect 2022 را راه اندازی کرده است. پیک ترانزیت که با نام Tourneo Courier نیز شناخته می شود، در زیر Transit/Tourneo Connect در ترکیب اروپایی Blue Oval جای می گیرد. این خودرو بر روی همان پلتفرم فیستا سوار می شود و تقریباً یک دهه پیش رونمایی شد و جایگزین نسل بعدی آن در نهایت در حال توسعه است.

14 عکس ها

Tourneo Courier جدید می تواند بر روی پلت فرم تغییر یافته Puma سوار شود. این عکس‌ها این ون را با چرخ‌های پنج‌لوله‌ای نشان می‌دهند که در مدل فعلی و نسل قبلی فیستا چهار چرخ بیشتر است. اعتبار این ایده که وانت جدید می‌تواند زیربنای پوما داشته باشد این است که فورد قصد دارد از سال آینده یک خودروی تجاری سبک جدید را در همان کارخانه تولید کراس اوور کوچک آغاز کند. فورد تائید نکرده است که چه خودرویی خواهد بود، اما این ون جدید با این طرح مطابقت دارد.

عکس های جاسوسی فورد تورنئو/پیک ترانزیت

عکس‌های جاسوسی جدید این ون را به‌اندازه شهر به تصویر می‌کشند که بیشتر قسمت‌های بیرونی آن را با پوشش استتاری محکم پوشانده و بخشی از قسمت جلویی نمایان شده است. هر دو جلوپنجره در کنار قسمت‌هایی از چراغ‌های جلو پوشانده شده‌اند، اما بخش زیادی از سپر نیز قابل مشاهده است، از جمله چراغ‌های مه شکن واقع در لبه‌های بیرونی صورت. بقیه ون طرح جعبه‌ای معمولی این بخش را دارد، اما نهایی نیست و باید قبل از ورود به تولید تغییر کند.