نسل بعدی فولکس واگن پاسات پس از عکس‌های جاسوسی جدید دوباره رندر شد

عکس جاسوسی نمای جلوی فولکس واگن پاسات 2024

نمونه اولیه اوایل این ماه استتار کمی داشت که قسمت عقب را می پوشاند و این رندر از آن بود Kolesa.ru یک نوار LED که چراغ‌های عقب را به هم متصل می‌کند، به عنوان یک ویژگی که هنوز در خودروهای آزمایشی قابل مشاهده نیست، پیشنهاد می‌کند. این ناحیه معمولاً با نواری مطابق با رنگ بدنه پوشانده می شود، اگرچه با توجه به روندهای فعلی در صنعت خودروسازی، چنین عنصر طراحی در حال حاضر بعید به نظر نمی رسد.

پاسات جدید در اواخر سال آینده در واقع آخرین نسل از مدلی خواهد بود که با موتورهای احتراقی به فروش می رسد. این خودرو بر روی پلت فرم تکامل یافته MQB سوار خواهد شد و دارای خانواده ای از موتورهای برقی بنزینی و دیزلی خواهد بود که با استانداردهای آلایندگی یورو 7 مطابقت دارند. با توجه به اینکه اکنون انتظار می رود این مقررات کاهش یابد، تعجب نخواهیم کرد اگر برخی از کارخانه های TDI تنها با حداقل تغییرات نسبت به پاسات فعلی در اروپا ادامه دهند.



منبع

برای شروع، جلوپنجره سنتی فولکس واگن که ما از پاسات با مشخصات یورو می‌شناسیم با جلوپنجره بسیار کوچک‌تری به همان سبک خانواده ID این برند جایگزین شده است. چراغ‌های جلو باریک‌تر هستند و ظاهراً از گلف 8 الهام گرفته شده‌اند. در بخش پایینی نمای جلو، یک جلوپنجره بزرگ «خندان» و ورودی‌های هوای عمودی در گوشه‌های سپر وجود دارد.