نمونه اولیه اوایل این ماه استتار کمی داشت که قسمت عقب را می پوشاند و این رندر از آن بود Kolesa.ru یک نوار LED که چراغهای عقب را به هم متصل میکند، به عنوان یک ویژگی که هنوز در خودروهای آزمایشی قابل مشاهده نیست، پیشنهاد میکند. این ناحیه معمولاً با نواری مطابق با رنگ بدنه پوشانده می شود، اگرچه با توجه به روندهای فعلی در صنعت خودروسازی، چنین عنصر طراحی در حال حاضر بعید به نظر نمی رسد.
پاسات جدید در اواخر سال آینده در واقع آخرین نسل از مدلی خواهد بود که با موتورهای احتراقی به فروش می رسد. این خودرو بر روی پلت فرم تکامل یافته MQB سوار خواهد شد و دارای خانواده ای از موتورهای برقی بنزینی و دیزلی خواهد بود که با استانداردهای آلایندگی یورو 7 مطابقت دارند. با توجه به اینکه اکنون انتظار می رود این مقررات کاهش یابد، تعجب نخواهیم کرد اگر برخی از کارخانه های TDI تنها با حداقل تغییرات نسبت به پاسات فعلی در اروپا ادامه دهند.
اگر تعجب میکنید که چرا پاسات جدید به شکل واگن ارائه میشود، به این دلیل است که یکی از محبوبترین خودروهای سگمنت D در اروپا منحصراً به شکل سقف بلند و فقط در قاره کهن فروخته میشود. اشکودا، برند مقرونبهصرفهتر و کاربردیتر فولکسواگن از جمهوری چک، مسئول توسعه پاسات جدید است که در کنار نسل بعدی اشکودا سوپرب در همان خطوط مونتاژ تولید خواهد شد. به عنوان یک نکته جانبی، سوپرب هم به عنوان لیفت بک و هم به عنوان استیشن واگن به فروش می رسد.
دقیقا یک هفته پیش، عکاسان ما در آلمان نسل بعدی فولکس واگن پاسات را در حال تست در جاده های عمومی با استتار کمتر نسبت به قبل شکار کردند. نمونه آزمایشی دارای پلاک های چک بود و برگردان هایی که برخی از اجزای بیرونی را پنهان می کردند، اما به طور کلی، اطلاعات زیادی در مورد طراحی پاسات جدید ارائه می کرد.
19 عکس ها
برای شروع، جلوپنجره سنتی فولکس واگن که ما از پاسات با مشخصات یورو میشناسیم با جلوپنجره بسیار کوچکتری به همان سبک خانواده ID این برند جایگزین شده است. چراغهای جلو باریکتر هستند و ظاهراً از گلف 8 الهام گرفته شدهاند. در بخش پایینی نمای جلو، یک جلوپنجره بزرگ «خندان» و ورودیهای هوای عمودی در گوشههای سپر وجود دارد.