نسل بعدی فیات 500e پیش از نمایشگاه خودرو لس آنجلس برای آمریکای شمالی معرفی شد

مشخصات فنی فعلاً در هاله ای از ابهام باقی مانده است، اما به شما یادآوری می کنیم که فیات 500 جدید فروخته شده در اروپا را می توان با انتخاب بین بسته باتری 24 یا 42 کیلووات ساعتی داشت. موتور الکتریکی آن 117 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر (162 پوند فوت) گشتاور را در یک هاچ بک برقی که در سنگین ترین مشخصات آن تقریباً 3100 پوند (1400 کیلوگرم) وزن دارد به چرخ های جلو می فرستد.

فیات در مارس 2020 از نسل فعلی 500 فقط برقی رونمایی کرد، اما این هاچ بک زیبا هنوز در مشخصات ایالات متحده نشان داده نشده است. بر اساس تیزرهای به اشتراک گذاشته شده در کانال های رسانه های اجتماعی، قرار است فردا در سپیده دم نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2022 منتشر شود. به خاطر داشته باشید که این پیش‌نمایش‌های رسمی مدل یورو را نشان می‌دهند، اما ما انتظار داریم که نوع آمریکای شمالی تقریباً در داخل و خارج یکسان به نظر برسد.

با باتری کوچکتر، فیات 500 در چرخه WLTP بردی معادل 115 مایل (185 کیلومتر) دارد. با رفتن به بسته بزرگتر، آب میوه کافی برای 199 مایل (320 کیلومتر) دریافت می کنید. اگر تاریخ چیزی به ما آموخته باشد، این است که رتبه EPA کمتر از WLTP خواهد بود. این خودروی مخصوص ایالات متحده احتمالاً بزرگ‌تر از دو باتری را خواهد داشت، اما در صورت داشتن بسته سطح پایه، برد آن می‌تواند مشابه مزدا MX-30 100 مایلی باشد، کوتاه‌ترین خودروی برقی که در حال حاضر در بازار به فروش می‌رسد. ایالات متحده

5 عکس ها

به عنوان نکته پایانی، نسل قبلی 500 و 500e در نیمه دوم سال 2019 زمانی که فیات تولید هر دو نسخه را برای آمریکای شمالی پایان داد، از ایالات متحده خارج شد. مشتق Abarth نیز به تدریج کنار گذاشته شد، و در مورد آن، یک مشتق با عملکرد بالا از EV جدید در تاریخ 22 نوامبر برای بازار اروپا پوشش خواهد داد.

نمایش خودکار لس آنجلس اگرچه فیات نسخه 3+1 کمی کاربردی تر را در قاره قدیم با درب کوچک انتحاری در سمت سرنشین به فروش می رساند، اما آمریکایی ها احتمالاً فقط سبک بدنه معمولی را خواهند داشت. نه اینکه ما شکایت کنیم که مارک ایتالیایی در حال حاضر تنها به یک مدل، 500X کاهش یافته است، بنابراین هر گونه اضافه شدن جدید به خط تولید بیش از حد استقبال می شود.