نسل بعدی مرسدس بنز E-Class استتار را در عکس های جاسوسی جدید رها می کند

استتار سنگین‌تر هنوز دقیقاً آنچه را که در جلو اتفاق می‌افتد پنهان می‌کند، اما نگاه دقیق چراغ‌های جلو کمی نازک‌تر با جلوپنجره باریک‌تر را نشان می‌دهد که بیشتر در قسمت پایینی فرو می‌رود. خطوطی برای دریچه‌های گوشه‌ای قابل مشاهده است که بسیار شبیه دریچه‌های مدل فعلی هستند اما باید با یک دهانه نازک در زیر مشبک متصل شوند. این کار E-Class را با زبان طراحی مشابهی که در کلاس S و C کلاس استفاده می شود هماهنگ می کند. در قسمت عقب، تنها تفاوت های جزئی در مقایسه با مدل 2022 انتظار می رود.

نزدیک به یک سال از اولین باری که یک مرسدس بنز کلاس E استتار شده را دیدیم می گذرد. راه رونمایی ممکن است به پایان خود نزدیک شود، زیرا ما مجموعه جدیدی از عکس های جاسوسی داریم که سدان لوکس را در حالی که بیشتر پوشش استتار آن برداشته شده نشان می دهد.

نسل بعدی مرسدس بنز E کلاس سدان جلو عکس جاسوسی



منبع

24 عکس ها

تنها قسمت های پنهان این خودروی آزمایشی در جلو و عقب است. با نمایان شدن کناره‌ها و سقف، می‌توانیم ببینیم که مرسدس قطعاً از زبان طراحی کلاس E فعلی دور نیست. دستگیره‌های درها به وضوح قابل مشاهده هستند و می‌توانیم خطوط بدنه قوس‌دار زیر پنجره‌ها را ببینیم که اکنون شکسته شده است و روی درها صاف می‌شود تا گلگیرهای جلو و عقب برجسته‌تر شوند. و مگر اینکه مرسدس بخواهد یک مدل یکپارچهسازی با سیستمعامل دهه 1970 را با چرخ های 15 اینچی روی لاستیک های پرمخاطب عرضه کند، ما می گوییم کفش های این بنز خاص قطعاً مناسب هستند. نه مشخصات تولید