نسل بعدی هیوندای سانتافه با نمونه اولیه تخیل شده از طریق اسپید

به نظر می رسد قسمت عقبی رندر کولسا از جزئیات طراحی هیوندای استاریا استفاده کرده است. من در مورد چراغ های عقب عمودی صحبت می کنم که از سقف به سمت سپر پایینی کشیده شده اند.

رندر هیوندای سانتافه 2024 توسط Kolesa.ru

درست خارج از خفاش، شکل جعبه ای نسخه تصور شده به شدت از منحنی های مدل فعلی منحرف شده است. این مورد در نمونه اولیه جاسوسی، همراه با قسمت های سیاه شده سقف برجسته بود. در همین حال، چراغ‌های H-patter برای هیوندای تازگی ندارند، زیرا این خودروساز این جزئیات را روی سایر خودروهای خود قرار داده است، مانند آنچه در چراغ‌های عقب Stargazer دیده می‌شود – MPV که در اندونزی و فیلیپین فروخته می‌شود.

اگرچه در رندرها دیده نمی شود، اما قبلاً نگاهی به فضای داخلی سانتافه بعدی داشتیم. به جز تودوزی چرمی سفید و صندلی های تا شده روی زمین، چیز زیادی فاش نکرد.

با توجه به پنهان‌کاری‌های سنگین روی نمونه اولیه، انتظار نداریم که نسل بعدی سانتافه به این زودی‌ها عرضه شود. با این حال، می‌توانیم استنباط کنیم که مدل نسل پنجم می‌تواند در نیمه دوم سال آینده برای مدل سال 2024 بر اساس جدول زمانی تاریخی عرضه شود.



منبع

برای کمک به تخیل ما، دوستان ما از کولسا یک رندر غیررسمی بر اساس نمونه اولیه ای که قبلا دیده بودیم منتشر کرده اند. رندرهای زیر سعی می‌کنند قسمت‌های جلو و عقب نسل بعدی سانتافه را به تصویر بکشند، و ما نمی‌توانیم از تغییر بزرگ طراحی خودداری کنیم – اگر این رندر اصلا درست باشد.

رندر هیوندای سانتافه 2024 توسط Kolesa.ru

هیوندای در حال حاضر در حال آزمایش نسل بعدی سانتافه در جاده های عمومی است و به نظر بسیار متفاوت از مدل قبلی بر اساس نمونه اولیه ضبط شده در ویدئو است. با این حال، نمونه اولیه به شدت پنهان شده بود، بنابراین استخراج بخش‌های دقیق از طراحی آن چالش برانگیز است.