نسل بعدی هیوندای سانتافه در عکس‌های جاسوسی جدید طراحی را زیر کامو پنهان می‌کند

هیوندای سانتافه برای تازه سازی قابل توجهی آماده است. عکاسان جاسوس ما این کراس اوور را در آزمایش بیرون کشیدند و هیوندای تمام تلاش خود را می کند تا طراحی جدید را پنهان کند. با این حال، این اولین بار نیست که ما این مدل را می بینیم، با یک ویدیوی جاسوسی قبلی که نمای کلی تغییرات را ارائه می دهد. عکس های جدید نگاهی اجمالی دیگر به هیوندای شیک ارائه می دهد.

این نسل جدید سانتافه در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، بنابراین هنوز برای دانستن چیزهای مکانیکی زود است. هیوندای سانتافه 2023 فعلی را در ایالات متحده با چندین گزینه از جمله پیشرانه هیبریدی و پلاگین هیبریدی ارائه می دهد. این کراس اوور با موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ یا بدون توربوشارژ نیز عرضه می شود. مدل نسل بعدی باید به ارائه گزینه های مختلف موتور از جمله مدل های هیبریدی ملایم ادامه دهد.

هیوندای زمان معرفی سانتافه جدید را اعلام نکرده است، اما شایعات حاکی از آن است که مدل سال 2024 برای اولین بار در آگوست 2023 عرضه خواهد شد. نسل فعلی سانتافه برای مدل سال 2019 به فروش رفت و برای سال 2021 فیس لیفت دریافت کرد. هیوندای می تواند سانتافه نوسازی شده را به بازار ارتقا دهد و آن را بیشتر از سورنتو متمایز کند.



منبع عکس های جاسوسی نسل بعدی هیوندای سانتافه

19 عکس ها

عکس‌های جاسوسی جدید فضای داخلی را ثبت نمی‌کنند، اما یک ویدیوی جاسوسی قبلی آن را نشان می‌دهد. با این حال، هیوندای بسیاری از آن را پنهان کرده بود و داشبورد و بخش‌هایی از صندلی‌ها را پنهان کرده بود. ما انتظار داریم که مدل اصلاح‌شده جدیدترین فناوری‌های داخل خودرو را دریافت کند که مسافران احتمالاً از طریق صفحه نمایش با آن‌ها تعامل خواهند داشت.

سانتافه بازطراحی شده همچنان ورقه فلزی جدید خود را زیر روکش و پوشش هایی که شکل آن را مخدوش می کند پنهان می کند. در حالی که روکش ها بسیاری از جزئیات استایل را پنهان می کنند، شکل کلی بسیار جعبه دارتر از مدل خروجی به نظر می رسد. همچنین بزرگتر به نظر می رسد و احتمالاً در اندازه آن رشد می کند. طراحی جعبه‌ای برای واحدهای روشنایی اعمال می‌شود و سانتافه از چراغ‌های جلو مربعی با الگوی H استفاده می‌کند که توسط چراغ‌های روشنایی در روز نمایش داده می‌شود. چراغ های عقب نیز موتیفی مشابه خواهند داشت.