نمایشگاه اتومبیل بریتانیا سه رکورد عجیب و غریب جهانی گینس را امتحان می کند



نمایشگاه خودرو بریتانیا 2022 در 18 آگوست آغاز می شود، اما این یک رویداد معمولی خودرو نخواهد بود. علاوه بر انبوه وسایل نقلیه جدید به نمایش گذاشته شده، مناطق اختصاصی برای سوپراسپرت ها، خودروهای کلاسیک، خودروهای برقی و برای کسانی که به دنبال فعالیت های موتوری هستند، یک عرصه در فضای باز وجود دارد. اینجاست که نمایش نه یک یا دو، بلکه سه رکورد جهانی گینس را ثبت خواهد کرد. و آنها دقیقاً شناخته شده نیستند.

خوب، یک رکورد ممکن است برجسته باشد. پارک موازی برای برخی منبع ناامیدی محض است، در حالی که برخی دیگر از این چالش لذت می برند مناسب مثل دستکش اینجا جایی است که عرصه فضای باز وارد می شود، زیرا راننده بدلکاری پل سوئیفت تلاش می کند تا یک رکورد جهانی گینس برای تنگ ترین پارک موازی ثبت کند. در واقع، رکورد خاص “فشرده ترین پارک موازی با ماشین الکتریکی” است، بنابراین ظاهراً یکی برای سوخت گیری هم وجود دارد؟ در هر صورت، رکورد 20 سانتی متر یا 7.8 اینچ است. مثل دستکش، در واقع.

این تنها رکوردی نیست که سوئیفت برای آن فیلمبرداری خواهد کرد، و دومین رکوردی قطعا مبهم تر است. در یک دقیقه چند دونات می توانید در ماشین درست کنید؟ اکنون، یک موتورسیکلت در حال چرخش چرخ را اضافه کنید و شما این چالش را دارید: اکثر دونات ها در ماشین در اطراف یک موتورسیکلت در حال چرخ کردن چرخ هستند. شش عددی است که باید شکست بخورد، به این معنی که بله، شخصی قبلاً این کار را انجام داده است. سوئیفت رکورد رانندگی با فورد موستانگ را تجربه خواهد کرد، که می تواند شرایط را پیچیده کند، زیرا ما می دانیم که موستانگ ها چگونه دوست دارند با مردم تصادف کنند.

رکورد نهایی جایی است که همه افراد حاضر در نمایش فرصت شرکت دارند. این شامل رانندگی بدلکاری نیست، فقط یک دوربین و اتصال به اینترنت است. برگزارکنندگان نمایش امیدوارند در یک ساعت رکورد بیشترین آپلود عکس از افراد با خودروی مشابه در فیس بوک را ثبت کنند. یک بار دیگر، یک فورد موستانگ درگیر خواهد شد، اگرچه با ثابت بودن آن، امیدواریم که گرسنه نشود. هیچ معیاری برای این رکورد خاص ذکر نشده است، بنابراین شاید آنقدر مبهم باشد که کاملاً جدید باشد.

نمایشگاه خودرو بریتانیا 2022 از 18 تا 21 آگوست در فارنبرو برگزار می شود.



منبع