نمایشگاه خودروی ژنو برای فوریه لغو شد و دومین نمایشگاه در قطر همچنان ادامه دارد


را Comité permanent du Salon International de l’automobile de Genève این بنیاد اعلام کرده است که نمایشگاه خودروی ژنو 2023 به طور انحصاری در دوحه قطر برگزار می شود. این بدان معناست که رویدادی که قرار بود در فوریه 2023 در ژنو رخ دهد لغو شده است.

موریس تورتینی، رئیس این سازمان گفت: «با توجه به عدم قطعیت در اقتصاد جهانی و ژئوپلیتیک و همچنین خطرات مربوط به توسعه همه‌گیری، برگزارکنندگان تصمیم گرفته‌اند تا به طور انحصاری بر برنامه‌ریزی رویداد دوحه در سال 2023 تمرکز کنند.» بنیاد

همانطور که در آوریل تایید شد، نمایشگاه خودروی ژنو 2023 قرار بود از 14 تا 19 فوریه برگزار شود. تورتینی گفت که آنها هر کاری از دستشان بر می‌آمد برای پیشبرد رویداد ژنو که قرار بود با فرمت پیشرفته برگزار شود، انجام داده‌اند. تورتینی در پایان گفت: “ریسک ها بر فرصت ها غلبه کردند.”

نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو 2023 در قطر اولین حضور جهانی خود را در نوامبر 2023 خواهد داشت. تاریخ مشخصی مشخص نشده است، اما در مرکز نمایشگاه و همایش دوحه (DECC) برگزار خواهد شد. چندین مکان غیرمتمرکز دیگر نیز راه اندازی خواهد شد که باید تجربه های مختلف رانندگی منحصر به فرد و تماشایی را ارائه دهند.

ساندرو مسکویتا، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو افزود: «ما اکنون کاملاً بر روی سازمان‌دهی GIMS در دوحه متمرکز شده‌ایم و مشتاقانه منتظر هستیم تا به زودی تاریخ و قالب این رویداد پیشگامانه را با شرکای خود در توریسم قطر تأیید کنیم.»

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو از زمان شروع همه‌گیری در سال 2020 بارها و بارها برپا شده است. اعلام آن در سال 2020 به قدری ناگهانی بود که برگزارکنندگان مجبور شدند یک نمایشگاه خودرو مجازی را برگزار کنند. آخرین GIMS موفق در سال 2019 اتفاق افتاد.

در سال 2021، برگزارکنندگان GIMS از تولد دومین مکان برای این رویداد در دوحه قطر خبر دادند. این رویداد دوسالانه با مشارکت گردشگری قطر طراحی شد.



منبع