نمایشگاه ماشین مجازی مرسدس بنز Graces League Of Legends Championship

که میتوانست به دلیل نداشتن چرخ های سنتی ویترین است. نمادهای دیجیتالی چرخ‌ها در گوشه‌ها به بدنه می‌ریزند و یک حباب در وسط برای مسافران وجود دارد. گوردن واگنر، مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز، آن را ادغام “طراحی واقعی خودرو و طراحی متحرک” می نامد و توضیح می دهد که بدون محدودیت در فضای مجازی، می توان مرزها را جابجا کرد.

شراکت با مرسدس بنز و Riot Games به این مفهوم عجیب و غریب تعلق ندارد. از 3 نوامبر در فینال Worlds در سانفرانسیسکو، عناصر طراحی از League of Legends در نمایشگر خودروی دیجیتال مرسدس EQS نشان داده خواهد شد. در نهایت به یک تجربه بازی در ماشین تبدیل خواهد شد که از طریق سیستم دیجیتال MBUX Merc در دسترس است و در سراسر جهان قابل دسترسی است.

ماشین نمایش مجازی مرسدس بنز

در این مرحله، گرن توریسمو طرفداران ممکن است سر خود را در مورد این که این اولین ماشین نمایش مجازی است خاراند. مبادا فراموش کنیم، کانسپت مرسدس AMG Vision Gran Turismo تقریباً 10 سال پیش ساخته شد که می‌توانست به صورت دیجیتالی رانده شود. گرن توریسمو 6. با این حال، مرسدس در واقع یک نسخه واقعی از آن وسیله نقلیه ساخته است، در حالی که چنین طرحی برای نمایشگاه دیجیتال وجود ندارد.

مرسدس بنز آن را صرفاً یک نمایشگاه مجازی می نامد و همانطور که از نامش پیداست فقط در دنیای دیجیتال وجود دارد. این اولین خودروی کاملا مجازی این خودروساز است که به عنوان بخشی از یک سه‌گانه دیجیتالی پیرامون مسابقات قهرمانی جهانی لیگ افسانه‌ها 2022 ایجاد شده است. این همچنین به همکاری مداوم بین مرسدس بنز و Riot Games، شرکتی که پشت سری بازی های محبوب League of Legends است، مرتبط است.

در نقطه ای، هر وسیله نقلیه ای به عنوان یک مفهوم تخیلی شروع می شود. در قدیم این فرآیند با کاغذ و مداد شروع می شد. اکنون، رایانه ها می توانند مفاهیم تخیلی را با واقع گرایی باورنکردنی تولید کنند، و در چند سال گذشته شاهد بوده ایم که خودروسازان زیادی وسایل نقلیه دیجیتالی را برای بازی های ویدیویی ساخته اند. گرن توریسمو. با این حال، ماشین ارائه شده در اینجا برای یک بازی نیست. در واقع حتی نام رسمی هم ندارد.

در همین حال، مرسدس بنز EQS SUV وظیفه دارد جام احضار را در سراسر کشور منتقل کند تا در پایان مسابقات لیگ افسانه ها در اوایل نوامبر اهدا شود.



منبع