نمایندگی های لینکلن تا 15 دسامبر فرصت دارند در مورد سرمایه گذاری 900 هزار دلاری خودروهای برقی تصمیم بگیرند.


نمایندگی‌های لینکلن که می‌خواهند خودروهای الکتریکی جدید بفروشند باید سرمایه‌گذاری قابل توجهی در زیرساخت‌ها برای حمایت از محصول انجام دهند. این سرمایه‌گذاری می‌تواند نزدیک به 1 میلیون دلار برای دلال‌های رده بالا باشد، و آنها تا 15 دسامبر فرصت دارند در مورد بله یا خیر تصمیم بگیرند.

این بخشی از ارائه فورد به فروشندگان در لاس وگاس بود اخبار خودرو. به طور خاص، سرمایه گذاری 900000 دلاری در شارژرها و تجهیزات برای مکان های نمایندگی لینکلن با حجم بالاتر در بازارهای بزرگ ذکر شده است. این هزینه باید دو شارژر سریع DC و هفت شارژر سطح 2 کم مصرف را به همراه تمام موارد اضافی و آموزش مورد نیاز برای اجرای آنها پوشش دهد. فروشندگان در بازارهای کوچکتر ملزم به نصب یک شارژر DC و چهار شارژر سطح 2 با هزینه تخمینی 500000 دلار هستند.

البته گزینه دیگر این است که اصلا سرمایه گذاری نکنید. در این مثال، نمایندگی‌های لینکلن نمی‌توانند هیچ خودروی برقی را بفروشند، که در حال حاضر مشکل بزرگی نیست، زیرا این برند لوکس هیچ خودروی تمام الکتریکی ارائه نمی‌دهد. برای فروشندگانی که انصراف دهند، در سال 2026 فرصت دومی برای سرمایه گذاری در زمینه خودروهای برقی وجود خواهد داشت.

اگر همه اینها کمی آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که فورد تقریباً همان انتخاب ها را برای شبکه نمایندگی های خود ارائه می دهد. آخرین مهلت در آنجا 31 اکتبر است و سرمایه گذاری ها به طور کلی کمی بیشتر است، اما پیام یکسان است: متعهد به آینده الکتریکی باشید یا توانایی فروش خودروهای الکتریکی را از دست بدهید.

این جایی است که ممکن است برای فروشندگانی که خودروهای فورد و لینکلن را با هم می فروشند کمی چسبنده باشد. هیچ معامله ترکیبی برای دلالانی که در هر دو سرمایه گذاری می کنند وجود ندارد. این بدان معناست که فروشنده ای که بالاترین سطح گواهینامه را برای خودروهای برقی فورد و لینکلن انتخاب می کند، می تواند بیش از 2.4 میلیون دلار برای تحقق آن هزینه کند – 900000 دلار برای لینکلن و 1.5 میلیون دلار دیگر برای فورد. گزینه‌های ارزان‌تری وجود دارد، اما این امر تخصیص وسایل نقلیه برای فروشندگان را نیز کاهش می‌دهد. و شارژرهای مورد نیاز نصب و نگهداری می شد جداگانه، مجزا برای استفاده مشتریان هر برند

مطابق با اخبار خودرو، 650 نمایندگی لینکلن در ایالات متحده وجود دارد که 252 نمایندگی آن در مناطق پرفروش واقع شده اند. ما با لینکلن تماس گرفته‌ایم تا این اطلاعات را تأیید کنیم و برای شفافیت بیشتر در مورد سرمایه‌گذاری برای فروشندگانی که خودروهای فورد و لینکلن را می‌فروشند. با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر، با یک به روز رسانی وارد عمل خواهیم شد.



منبع