نمونه اولیه تاکسی برقی BMW Dune با قدرت 536 اسب بخار، 738 LB-FT شکسته شد

نمونه اولیه تاکسی برقی BMW Dune

با صحبت از محو کردن مرز بین واقعی و غیر واقعی، تاکسی Dune یک مانور اسلالوم برای جلوگیری از سوار شدن دسته ای از X5 E53 بر روی دو چرخ قبل از بالا رفتن از یک شیب 130 درجه انجام می دهد. این ویدیو با کانسپت XM 2021 به پایان می رسد، که در تاریخ 27 سپتامبر به شکل تولید در می آید.

ما اولین نفری خواهیم بود که اعتراف می کنیم که BMW با رونمایی از تاکسی شنی خود ما را غافلگیر کرده است. ویدیوی جدید و سریع منتشر شده در یوتیوب توسط بخش خاورمیانه این شرکت، یک آفرود کاملاً الکتریکی وحشی با لاستیک های گوشتی و فاصله بسیار زیاد از سطح زمین را نشان می دهد. با 400 میلی‌متر (15.7 اینچ) حرکت چرخ‌ها، این خودروی الکتریکی عجیب و غریب قابلیت‌های خود را برای رفتن به هر جایی در یک فیلم تبلیغاتی با همبازی X6 M Competition و iX M60 به رخ می‌کشد.

6 عکس ها

مشخص نیست که آیا این ویدیوی تقریباً پنج دقیقه‌ای فقط برای نمایش xDrive و M با دوز سنگین «i» است یا BMW واقعاً می‌خواهد با تاکسی Dune مسابقه دهد. این باعث می شود آئودی RS Q E-Tron E2 در رالی داکار به سود خود ادامه دهد.



منبع

ب‌ام‌و هنوز در مورد تاکسی Dune تاکسی اعلامیه‌ای منتشر نکرده است، اگرچه برخی از مشخصات جالب را در این ویدیوی اکشن به اشتراک گذاشته است. ما می دانیم که موتورهای الکتریکی خروجی ترکیبی 400 کیلووات و 1000 نیوتن متر گشتاور فوری دارند که به ترتیب به 536 اسب بخار و 738 پوند فوت می رسد. به نظر می رسد که این ابزار واقعی است، حتی اگر برخی از قسمت های کلیپ به نظر می رسد استفاده زیادی از CGI دارد.

این هیولای برقی و سواری، از جلوپنجره بزرگ جدید این شرکت استفاده می کند، اما ما می گوییم که کلیه ها – شاید برای اولین بار – با بدنه متناسب هستند. به نظر می‌رسد تاکسی Dune دارای درهای آبکی و یک کفگیر سقفی است که بخشی از بدنه پلیمری تقویت‌شده با الیاف طبیعی است. چراغ‌های LED باریک در جلو و عقب، حال و هوای آینده‌نگرانه‌ای را به آفرود می‌دهند، در حالی که کابین برهنه‌شده دارای یک قفس کامل و حروف «Cosworth» در پشته کنترل مرکزی است.