نمونه اولیه پورشه 718 باکستر برقی برای اولین بار کشف شد

نسل بعدی پورشه 718 باکستر و کیمن فقط الکتریکی خواهند بود. نمونه اولیه مشکی ثبت شده در این تصاویر جاسوسی نشان دهنده اولین نگاه ما به این است که Boxster جدید با سقف نرم چگونه خواهد بود.

اگر از طرفداران سری فعلی 718 هستید، خبر خوب است. با وجود حذف کامل موتور احتراق داخلی، نسل بعدی خودروی اسپورت پورشه نسبت موتور وسط خود را حفظ خواهد کرد. این خودرو همچنین به شدت از کانسپت پورشه Mission R برای طراحی استفاده می‌کند، که در قسمت جلویی که چراغ‌های باریک و مستطیلی شکل در آن قرار دارند قابل توجه است. ورودی‌های هوای بزرگ بر روی فاسیای پایینی غالب است، اگرچه می‌توانیم ببینیم که آنها در پشت میله‌های افقی بسته شده‌اند.

ورودی‌های جانبی آشنا جلوی چرخ‌های عقب نیز بسته هستند. و اگر این شواهد کافی برای خودروی الکتریکی بودن این خودرو نیست، فاسیای عقب آن را مهر و موم می کند. خروجی اگزوز مرکزی به وضوح جعلی است و هیچ لوله قابل تشخیص دیگری در این نمونه اولیه قابل مشاهده نیست.

بدیهی است که ما به یک نمونه اولیه بسیار خشن نگاه می کنیم که حتی ممکن است یک قاطر آزمایشی باشد که از پنل های بیرونی غده ای پوشیده شده است. با این حال، پورشه اقداماتی را برای پنهان کردن خطوط بدنه خاص، به ویژه در اطراف چراغ ها و فاسیا انجام می دهد. این امکان وجود دارد که این مناطق قبل از اینکه مدل تولیدی فاش شود، تغییرات قابل توجهی دریافت کنند.

718 باکستر برقی چقدر قدرت خواهد داشت؟ این هنوز ناشناخته است، اگرچه کانسپت Mission R کمتر از 1073 اسب بخار (800 کیلووات) با موتورهای جلو و عقب کار می کرد. چنین نیرویی تقریباً مطمئناً به تولید نخواهد رسید، اما می توان گفت که مدل جدید بسیار سریع خواهد بود.