نکات خرید بک لینک که هر مدیری باید بداند+ترفندهای خرید بک لینک که بهتر است بدانید سامانه دایا ورک | گلدلینک

نکات خرید بک لینک که هر مدیری باید بداند+ترفندهای خرید بک لینک که بهتر است بدانید سامانه دایا ورک | گلدلینک

هم بله و هم خیر، چون اگر به صورت غیر طبیعی همه بک لینک هایی که به سمت سایت شما داده می شود فالو باشند، کمی نگران کننده خواهد بود. به همین دلیل بک لینک هایی که برای شما ثبت می کنیم، ترکیبی منطقی از بک لینک های فالو و نوفالو خواهند بود. بک لینک‌های اولین صفحه در نتایج جستجوی گوگل، 3.8 برابر رنک‌های دوم تا دهم است.

گوگل روش‌های متنوعی برای تشخیص خرید بک لینک و حذف سایت از نتایج گوگل را دارد. مهم‌ترین روش تیم ویژه گوگل است که وظیفه گشت‌وگذار در اینترنت و شناسایی سایت‌های فروشنده لینک را دارند. کارشناسان خبره گوگل، سایت موردنظر را بررسی کرده و با اطمینان از خرید و فروش بک لینک، سایت خریدار و فروشنده را جریمه خواهند کرد. در چنین شرایطی معمولا در پنل گوگل سرچ کنسول و در بخش Manual Actions یک پیام با موضوع Unnatural Links قابل‌مشاهده خواهد بود.

سئو تکنیکال چیست؟ 14 نکته طلایی و حیاتی فنی سایت ❤️

همین آمارها به خوبی نشان می‌دهد که لینک‌سازی تا چه اندازه می‌تواند روی رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل تأثیرگذار باشد. بنابراین اگر می‌خواهید در رقابت با رقبای خود پیروز باشید باید یک استراتژی اساسی در زمینه لینک‌سازی داشته باشید وگرنه مطمئن باشید که رقبا خیلی زود به فکر میفتند و با سرعت نور، در زمینه لینک بیلدینگ کار می‌کنند. با دومین خزنده فعال علاوه بر Google ، Ahrefs دارای جامع ترین پایگاه داده پیوند لینک است که داده های به روز را به شما ارائه می دهد. در نسخه رایگان این ابزار ، Ahrefs 100 بک لینک برتر ، 5 لنگر برتر و 5 صفحه برتر را به شما نشان می دهد.

بک لینک وبلاگی

روشی که اعلام کردید در واقع نوعی از PBN است و به سبکی که مورد نظر شماست نمیتواند کارایی لازم برای بهبود رتبه را داشته باشد. پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله PBN چیست را به دقت مطالعه کنید. در واقع لینک سازی برای هر سایت، بسته به زمینه فعالیت، سابقه، رقابت و … تغییر میکند و نمیتوان یک برنامه یکسان را برای همه سایت ها پیشنهاد داد. بهترین راه این است که شما درک درستی از عوامل موثر بر لینک سازی و روش های گوگل برای شناسایی آنها داشته باشید و متناسب با وضعیت سایت خود در این زمینه تصمیم گیری کنید. بررسی که تو کنسول انجام دادم متوجه شدم تعداد خیلی زیادی بک لینک غیر معتبر به سایت من دادند که خودم ازشون بی خبر بودم.

  • همچنین میتوانید قبل از خرید بک لینک از طریق کامنت ها درخواست بررسی وضعیت لینک های خود را بدهید.
  • نوع دومبک لینک خارجی سایت است که بحث خرید بک لینک به اینجا آن مربوط می‌شود.
  • ناگهان وب سایت من پنالتی شد و پرت شد به صفحه ی 80 تا 100 گوگل.
  • ببینید در بعضی از شرایط، بک لینک های موقتی به سئو سایت کمک میکند.

پیشنهاد میکنم با شرکت در این کارگاه سطح دانش خود را بالا برده و از ریسک جریمه شدن توسط گوگل دوری کنید. بسیاری از اوقات بهبود ورودی سایت صرفا با بهینه‌سازی سئوی داخلی سایت امکان‌پذیر است و نیازی به پذیرفتن عواقب خرید بک لینک و حذف سایت از نتایج گوگل نیست. چنانچه درباره سئوی کلاه سفید سوالی دارید، حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان وبسیما پاسخ‌گوی شما باشند. گاهی اوقات مشکلاتی در سایت وجود دارد که شناسایی آن‌ها فقط از عهده یک کارشناس خبره برمی‌آید. پیدا کردن مشکلات اساسی سایت دقیقا راه نجات کسب‌وکار شما و دریافت ترافیک طبیعی از موتور جست‌وجو است. وبسیما با مشاوره تخصصی سئو به شما کمک می‌کند تا سایتتان را قدم به قدم بهتر کنید و با یک استراتژی مناسب با روش‌های سئو کلاه سفید پیش بروید.