نیسان آریا EV SUV در تست گوزن ناامید نمی شود

نیسان آریا مشخصات آمریکا

آریا موفق شد حداکثر سرعت 48 مایل در ساعت (77 کیلومتر در ساعت) را در اطراف مخروط ها ثبت کند. این یک رکورد نیست، اما بیش از آن چیزی است که بسیاری از وسایل نقلیه الکتریکی دیگر می توانند به دست آورند. این نشریه می گوید که کنترل این SUV با واکنش های خنثی و ایمن در سرعت های بالاتر آسان بود. چرخش بدنه متوسط ​​بود و فرمان، در حالی که به خصوص آموزنده نبود، به اندازه کافی به راننده اجازه می داد تا وسیله نقلیه را در جهت درست هدایت کند.

نسخه آزمایش شده آریا دارای رینگ های 20 اینچی اختیاری با لاستیک های 255/45 میشلین Primacy بود که احتمالاً به عملکرد SUV در تست گوزن کمک کرده است. با این حال، این خودروی برقی خانواده از مدل پایه با بسته باتری کوچکتر 64 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی 218 اسب بخاری در محور جلو بود. این مدل سطح پایه آریا در ایالات متحده است که می توان آن را با حداقل 44485 دلار بدون تجهیزات اضافی خریداری کرد. گران ترین آریا در ایالات متحده دارای پیشرانه دو موتوره است و حداقل 61485 دلار قیمت دارد.

نیسان آریا اکنون شروع به ورود به نمایندگی های فروش در سراسر جهان کرده است و در حال حاضر برای سفارشات در ایالات متحده با قیمت هایی از 44485 دلار در دسترس است. SUV برقی ژاپنی مطمئناً یک محصول جدید بسیار جالب در بازار خودروهای برقی است، اما قبل از اینکه به نمایشگاه محلی نیسان خود بروید و برای آن مبلغی را واریز کنید، احتمالاً می خواهید ببینید که از نظر ایمنی چقدر خوب است. ما در مورد سیستم‌های کمک الکترونیکی صحبت نمی‌کنیم، بلکه نگاهی به رفتار جاده‌ای خودرو خواهیم داشت.

19 عکس ها

تست معروف گوزن یک تورنسل خوب در مورد تعادل وزن خودرو و سفتی شاسی است، دو عامل اصلی که تعیین می‌کنند یک ماشین در جاده چقدر خوب است. ویدیوی جدید توسط km77.com آریا را در حال انجام تست گوزن و تست اسلالوم به ما نشان می دهد. ما ویدئوهای زیادی را با مدل‌های مختلف دیده‌ایم که نوع ارزیابی یکسانی را انجام می‌دهند و اکنون زمان آن رسیده است که تازه‌وارد در بخش EV این چالش را بپذیرد.