نیسان تایتان ممکن است در سال 2024 یا 2025 مرده باشد: گزارش

جدیدترین صحبت ها در مورد نیسان تایتان از همین جا می آید اخبار خودرو، که به نقل از یک منبع ناشناس به معنای واقعی کلمه می گوید کامیون مرده است. منبع می گوید هیچ برنامه ای برای به روز رسانی مدل فعلی یا جایگزینی وجود ندارد. 2024 می تواند آخرین مدل سال برای کامیون یا احتمالاً 2025 باشد. ظاهراً نیسان در تلاش است تا بفهمد چه زمانی تبر را بر روی پیکاپ بزرگ خود پایین بیاورد.

Motor1.com برای تایید این اطلاعات و نظر در مورد تیتان با نیسان تماس گرفت. قبل از انتشار پاسخی دریافت نشده است، اما اگر چیزی در دسترس باشد، با یک به‌روزرسانی همراه خواهیم شد.



منبع در آمریکای شمالی، بازار پیکاپ‌های سایز کامل تحت سلطه خودروسازان دیترویت است. این امر باعث نشده است که برندهای دیگر از این بخش سودآور که اتفاقاً بر آن تسلط دارند نیز توجه کنند. همه سایر بخش های موتوری با این حال، اگر شایعات جدید در مورد تایتان صحت داشته باشند، ممکن است نیسان به زودی از بازار خارج شود.

فروش تایتان سال‌ها از رقبای خود عقب‌تر بوده است، اگرچه فروش سال به سال در سال 2021 اندکی افزایش یافته است. در واقع، این خودرو با 3.7 درصد بهترین افزایش فروش را در میان کامیون‌های فول سایز در آمریکای شمالی با رم شکست داد. در مقایسه، فروش تویوتا توندرا 24.9 درصد کاهش یافت، در حالی که فروش شورلت سیلورادو 10.8 درصد کاهش یافت. حتی پرفروش‌ترین فورد سری F نیز 7.8 درصد سقوط کرد، اما ما همچنان در مورد 726004 فورد در مقابل 27406 تایتان صحبت می‌کنیم. برای اینکه آن را برای شما زنده کند، کاهش فروش فورد بیش از دو برابر بود جمع فروش تایتان برای سال 2021.

نیسان تیتان 2020

88 عکس ها

این اولین شایعه ای نیست که در مورد مرگ تایتان می شنویم. در نوامبر 2021 گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه نیسان در حال برنامه ریزی برای نسل جدید تیتان نیست، اما اشاره ای به مدت زمان تولید کامیون فعلی وجود نداشت.