نیسان لیف، شورولت بولت EV اکنون بیشتر از جدید استفاده می شود: مطالعه

نیسان لیف 2023

شیرجه عمیق بیشتر نشان می دهد که قیمت خودروهای برقی کارکرده به طور کلی به طور قابل توجهی از خودروهای احتراق داخلی پیشی می گیرد. در حالی که قیمت خودروهای برقی 54.3 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، قیمت های سوخت احتراقی تنها 10.1 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، قیمت خودروهای برقی از ماه می به شدت افزایش یافته است، در حالی که قیمت ICE در حال کاهش بوده و ثابت مانده است.

با نزدیک شدن به پایان تابستان 2022، بازار خودرو همچنان برای خریداران و فروشندگان هیجان انگیز است. با توجه به یک iSeeCars در این مطالعه، قیمت خودروهای برقی دست دوم نسبت به مدت مشابه سال گذشته به طور متوسط ​​54.3 درصد افزایش یافته است. و این مدل های ممتاز پیشرو نیستند. ارزان‌ترین خودروهای برقی در آمریکا مورد تقاضا هستند و به همین دلیل، قیمت‌های بالاتری در بازار دست دوم نسبت به مدل‌های جدید در نمایندگی‌ها دارند.



منبع

چه چیزی باعث افزایش قیمت خودروهای الکتریکی می شود؟ این گزارش به مشکلات عرضه مداوم اشاره می کند که منجر به محدود بودن موجودی خودروهای جدید همراه با قیمت های بی سابقه سوخت می شود. علاوه بر این، با گسترش زیرساخت شارژ در ایالات متحده، خریداران با خودروهای الکتریکی راحت‌تر می‌شوند. در مورد اینکه چه زمانی ممکن است قیمت ها ثابت شود، هنوز بسیار ناشناخته است.

از نظر درصدی، این دو خودروی برقی بیشترین افزایش سال به سال را در بین همه آنها نشان می دهند. علاوه بر این، قیمت یک لیف کاملاً جدید 2023 از 27800 دلار شروع می شود. هزینه های مقصد را اضافه کنید، و قیمت نهایی 28895 دلار است – یک تطابق واقعی برای آن میانگین هزینه یک مدل کارکرده و مبادا فراموش کنیم، Chevy قیمت بولت 2023 را کاهش داد. اکنون از 25600 دلار شروع می شود. با اضافه شدن هزینه 995 دلاری مقصد به 26595 دلار افزایش می یابد. این یک بولت جدید با قیمت 1696 دلار است کمتر از میانگین قیمت فروش یک دست دوم.

33 عکس ها

ما در مورد نیسان لیف و شورولت بولت EV صحبت می کنیم. آخرین iSeeCars گزارش ژوئیه 2022 میانگین قیمت فروش یک لیف کارکرده را 28787 دلار و Bolt EV نزدیک به 28291 دلار ذکر کرده است. برای Leaf، این رقم نسبت به سال گذشته 45 درصد افزایش یافته و برابر با 8930 دلار است. Bolt EV 29.3 درصد رشد داشته است که معادل 6417 دلار افزایش است.

البته، این مقایسه میانگین قیمت استفاده شده با قیمت مدل پایه جدید است. و با کمبود عرضه همچنان در سراسر صنعت خودرو، یافتن وسایل نقلیه جدید برای فروش MSRP می تواند مشکل ساز باشد. با این حال، مطالعه iSeeCars چشم‌نواز است و با بیش از 13.8 میلیون فروش خودروی دست دوم در 12 ماه گذشته، از یک منبع داده بزرگ استخراج شده است.