نیسان 300ZX با موتور 2JZ دارای بال است که قطعا از دست نخواهید داد

اما این چیزی نیست که این ساخت را منحصر به فرد می کند. درست در پشت، به سختی می توان آن بال عظیم APR GT1000 گردن قو را که به شاسی متصل است از دست داد. با یک نگاه سریع و می دانیم که رکورد ثابتی برای بزرگترین بال نصب شده روی خودرو وجود ندارد، اما با نگاهی به ساختار و متناسب با خود خودرو، باید نوعی رکورد برای این کار وجود داشته باشد.

نیسان 300ZX با تعویض موتور 2JZ چیز بی سابقه ای نیست. ما قبلاً برخی از آنها را دیده‌ایم، اما این یکی توسط YouTuber ارائه شده است BeDistinct، مطمئناً از جمله نمونه های ماورایی است که در طبیعت شکار می کنید.

همراه با سایر هزینه ها، از جمله پایه 300ZX، کارلوس تخمین زد که بیش از 100000 دلار برای این ساخت هزینه کرده است. آیا این همه ارزشش را داشت؟ خوب، آن مرد خوشحال و از ساختش مفتخر به نظر می رسد، به خصوص با این واقعیت که ساختش در سال گذشته در SEMA به نمایش گذاشته شد، بنابراین وجود دارد.



منبع

در حالی که این می تواند قطبی باشد، صبر کنید تا بشنوید که چقدر برای ساخت این ماشین هزینه شده است. به گفته کارلوس، بال خود 4000 دلار به او بازگردانده است، در حالی که نصب روی شاسی 1500 دلار اضافی را تضمین می کند. گفته می شود که این موتور به تنهایی برای او 45000 دلار هزینه داشته است که شامل پیشرانه، شفت محرک و گیربکس می شود. از سوی دیگر، چرخ ها 6000 دلار قیمت دارند در حالی که سیستم تعلیق Air Lift نیز 10000 دلار دیگر اضافه کرده است.

به غیر از موتور و کیت بدنه، این 300ZX به مجموعه ای از چرخ های SSR SP1 و سیستم تعلیق Air Lift نیز مجهز شده است. حتی رنگ آن نیز خاص است، با رنگی که توسط خود مالک طراحی شده است.

این نیسان 300ZX که توسط شخصی به نام کارلوس ساخته شده است، مدل 1990 است اما با کیت بدنه پهن PMZ-L V2. همانطور که گفته شد، یک موتور تک توربو 2JZ در زیر کاپوت خود دارد. حتی گیربکس آن نیز از یک سوپرای 1997 گرفته شده است که عملاً این خودرو را یک نیسان با قلب تویوتا می سازد.

بین این و چیزی که قبلاً در سوپرای جدید دیده بودیم، این قطعاً برنده است.