نیسان GT-R با 1500 اسب بخار بیش از 11 بار غلت می زند، راننده زنده است تا داستان را بگوید

او به سرعت به بیمارستان منتقل شد، جایی که پزشکان اسکن MRA را تکرار کردند زیرا نمی توانستند باور کنند حال او خوب است. هنگامی که آنها با نتایجی که تایید می کرد او سالم فرار کرده بود، برگشتند، پزشکان به او گفتند که این معجزه بود که او بدون شکستگی استخوان و فقط مقداری کبودی زنده ماند. همان روز به او اجازه داده شد برای دیدن همسر و فرزندانش به خانه برود.

این خودرو از زمانی که چرخ‌هایش رو به آسمان بود، ۱۱ و نیم بار غلت زد. چگونه به آنجا ختم شد؟ ما می‌توانیم میک را ببینیم که در حال تلاش برای نگه داشتن GT-R در یک خط مستقیم با اصلاح فرمان است در حالی که دستگاه پرقدرت شروع به کشیدن او به سمت چمن می‌کرد. او که به توانایی خود در رام کردن جانور اطمینان داشت، ادامه داد. با این حال، وقتی یکی از لاستیک ها به چمن برخورد کرد، همه چیز به سمت جنوب رفت. لحظه بعد، او با سرعت 270 کیلومتر در ساعت (168 مایل در ساعت) به طرفین می رفت.

لاستیک جلو سمت راست منفجر شد و هیچ کاری نمی توانست انجام دهد تا با خیال راحت ماشین را متوقف کند. میک اعتراف می کند که فکر می کرد آن روز خواهد مرد. او در واقع احساس بدی نسبت به دویدن قبل از تصادف داشت، اما تصمیم گرفت که روحیه خود را نادیده بگیرد و به هر حال با GT-R مسابقه دهد. این می‌توانست به قیمت جانش تمام شود، و با این حال او اینجاست و این حادثه وحشتناک را توضیح می‌دهد.

مسابقه همیشه مستلزم ریسک کردن است زیرا ممکن است در یک چشم به هم زدن چیزی به طرز وحشتناکی اشتباه پیش برود. میک منصور پس از تصادف با نیسان GT-R ماه گذشته در استرالیا در جریان چالش GT-R 2022 که در فرودگاه کوتاموندرا برگزار شد، این درس را به سختی آموخت. این اولین تصادف در 14 سالی بود که این رویداد برگزار می شد و به راحتی یکی از ترسناک ترین تصادفات مربوط به گودزیلا بود. خوشبختانه راننده زنده ماند تا داستان را تعریف کند.

او اعتراف می کند که 11 بار غلت زدن یک اتفاق آسیب زا بود که برای او کابوس ایجاد کرد، اما او از مسابقه دادن دست نمی کشد. با این ویدیو، میک می خواهد بر اهمیت تجهیزات ایمنی تأکید کند: رول کیج، کلاه ایمنی، هارنس، و غیره. از جمله بطری نیتروژن.



منبع

GT-R که برای مسابقات درگ ساخته شده بود با سوخت E98 حدود 1500 اسب بخار قدرت داشت. این در واقع از 2100 اسب بخار جدا شد زیرا ثابت شد که تحمل آن خیلی زیاد است. همانطور که مشخص است، آن 1500 اسب هنوز برای اهلی کردن بیش از حد وحشی بودند. خوشبختانه، نیسان کاملاً برای مسابقات درگ آماده شده بود و راننده کلاه ایمنی به سر داشت که به احتمال زیاد جان او را نجات داد.