نیسان X-Trail 2023 در ژاپن به عنوان Rogue الکتریکی معرفی شد

مدل پایه به پیکربندی 2WD بسنده می کند و از همان موتور احتراقی 1.5 لیتری استفاده می کند، اما بدون موتورهای الکتریکی جلو و عقب هیبریدی. استفاده از مدل برقی نیز همراه با e-Pedal Step است که نیاز به اعمال پدال ترمز را کاهش می دهد، زیرا هنگامی که راننده پای خود را از روی پدال گاز بردارد، کاهش سرعت به طور خودکار فراهم می شود.

نیسان جدیدترین Rogue را کمی بیش از دو سال پیش در آمریکای شمالی معرفی کرد، اما تا زمانی که خودرو شانگهای 2021 معادل X-Trail برای چین رونمایی شد، نبود. این شاسی‌بلند سایز متوسط ​​بالاخره در ژاپن به فروش می‌رسد، جایی که نام جهانی X-Trail را دارد که در اواخر تابستان امسال در اروپا نیز استفاده خواهد شد. در مقایسه با Rogue مخصوص ایالات متحده، یک چیز جدید وجود دارد و آن را در زیر کاپوت پیدا می کنیم.

82 عکس ها

نیسان ایکس تریل 2023 (JDM)

این SUV جدید که در سرزمین خورشید طلوع با صندلی های دو یا سه ردیفی موجود است، به منبع برق 100 ولت متناوب با حداکثر توان خروجی 1500 وات مجهز شده است. نیسان می گوید آنقدر قوی است که بتوان از آن به عنوان منبع برق اضطراری استفاده کرد. در جای دیگر، X-Trail دارای یک دسته ابزار کاملا دیجیتال 12.3 اینچی و یک صفحه نمایش لمسی سرگرمی اطلاعاتی با همان اندازه، به علاوه یک نمایشگر هدآپ اختیاری با اندازه 10.8 اینچ است.

در قلب X-Trail یک موتور بنزینی با تراکم متغیر قرار دارد، اما در واقع به چرخ ها نیرو نمی دهد. در عوض، به عنوان یک ژنراتور برای تولید برق عمل می کند. رفتن به این جاده به نیسان اجازه می دهد تا موتور را همیشه در محدوده بهینه خود کار کند تا کارایی را به حداکثر برساند. انجام این کار باعث کاهش مصرف سوخت و انتشار گازهای گلخانه ای در مقایسه با خودروهای معمولی با موتور ICE می شود. X-Trail اولین مدلی نیست که این فناوری را دریافت می کند، زیرا قشقایی کوچکتر (Rogue Sport در ایالات متحده) نیز دارای e-4ORCE است.

در حالی که نسخه آمریکایی 2.5 لیتری تنفس طبیعی را به نفع یک واحد سه سیلندر توربوشارژ مقرون به صرفه تر برای مدل سال 2022 از دست داد، X-Trail با مشخصات JDM با راه اندازی اختصاصی e-4ORCE نیسان ارائه می شود. این از نظر فنی نسل دوم پیشرانه است که نوید افزایش قدرت، نرمی و بی‌صدا بودن را می‌دهد.