نیمه کامیون نمی تواند آبجو خود را نگه دارد، نور غنچه در بزرگراه کنتاکی می ریزد

Motor1.com موارد زیادی را پوشش داده است که در آن کامیون‌های نیمه‌کامیونی مواد را به جاده می‌ریزند. شکلات، شیر و حتی شام های تلویزیونی را دیده ایم که جاده های مختلف را پوشش می دهند. تصور کنید چقدر بوی بد آن چیزهایی بود که زیر آفتاب داغ نشسته بودند قبل از اینکه خدمه اورژانس بتوانند خطوط را پاک کنند.

راننده نیمه کامیون آسیبی ندید. او توانست به تنهایی از خودرو خارج شود. با این حال، تاخیر در ترافیک وجود داشت در حالی که اولین امدادگران قوطی‌های آبجو را که جاده را پر کرده بود پاک کردند. حدود ساعت 10 صبح خطوط بین ایالتی دوباره باز شد.

به گزارش WLKY News، این تصادف حوالی ساعت 8:50 صبح به وقت محلی زمانی رخ داد که نیمه کامیون در حال عبور از رمپ I-71 به سمت آزادراه Gene Snyder بود. عکس ها انبوهی از قوطی های آبجو را در میانه نشان می دادند.

پیشتر در سال 2022، کامیونی که به طور غیرقانونی 500 پوند ماری جوانا را حمل می کرد در میسوری تصادف کرد و بسته های علف هرز را در امتداد جاده پراکنده کرد. معمولاً، این فقط کمی سرگرم کننده بود، اما در 20 آوریل رخ داد – روزی که ارتباط نزدیکی با مصرف ماری جوانا دارد.



منبع

کنتاکی به خاطر شهرستان بوربون و نوع معروف ویسکی آن منطقه مشهور است. با این حال، یک نوشیدنی متفاوت مرتبط با الکل در 10 اوت 71 بین ایالتی را در این ایالت گرفتار کرد. جعبه‌های نیمه‌کامیونی که آبجو Bud Light را حمل می‌کرد، روی رمپ خروجی واژگون شد و قوطی‌ها را در سراسر جاده ریخت.

برخی از موارد آبجو گزارش شده است که باز نشده است. محفظه‌های مقوایی و قوطی‌های آلومینیومی احتمالاً مانع از پوشیده شدن بزرگراه در آبجو می‌شوند. اگرچه، ما انتظار نداریم که به این زودی هیچ یک از آنها را در یخچال خواربارفروشی محلی شما ببینیم. بعد از بیش از یک ساعت نشستن در کنار جاده، باید ناامید باشید تا سر هر یک از این آبجوهای گرم را بیرون بیاورید.