نیویورک فروچاله پرستوهای دوج ون، هوندا آکورد به سختی فرار می کند

گزارش‌های مربوط به فروچاله‌ها برای مدتی طولانی وجود داشته است، که اغلب شامل اتومبیل‌های ناآگاهی می‌شود که در یک زمان ناگوار حضور داشتند. یکی از بزرگ‌ترین فروچاله‌هایی که دیده‌ایم دو سال پیش در چین اتفاق افتاد که 21 خودرو را به طور همزمان بلعید.



منبع مطابق با NBC Newsصاحب ون، آنتونیو پاپادوپولوس، هنگام وقوع این حادثه در محل بود. او در واقع از اتفاقی که افتاد خوشحال بود.

پاپادوپولوس در پاسخ به این سوال که دلیل آن را از NBC News پرسیدند، گفت: “چون ون خود را گم کردم. نمی خواهم غمگین یا عصبانی یا این… باشم، می خواهم خوشحال باشم.”

سپس ناگهان لبه چاله فرو ریخت و ون دوج را بلعید. آکورد به سختی از این مصیبت فرار کرد و یکی از چرخ های آن در هوا آویزان بود. ون در دید ساده ناپدید شد، اما وقتی نزدیک دهانه فروچاله نگاه می‌کنید، آن را در ته گودال می‌بینید.

کل منطقه سه ایالتی در اوایل این هفته با سیلاب شدیدی مواجه شد که باعث سیل در چندین منطقه از جمله نیویورک شد. با این حال، مقامات گفتند که شرایط آب و هوایی شدید دلیل ایجاد گودال ناگوار در برانکس نبوده است.

یک فروچاله بزرگ در شهر نیویورک ظاهر شد. در ویدئویی که توسط آسوشیتدپرس در یوتیوب آپلود شد، گودال ناخواسته در یکی از خیابان های برانکس ظاهر شد. ویدئوی بالای این صفحه دو وسیله نقلیه را نشان می‌دهد که در نزدیکی دهانه چاله پارک شده‌اند – یک ون باربری دوج سفید و یک هوندا آکورد.

به گفته ساکنان این اولین حادثه فرورفتگی در این منطقه نیست.

بقیه ساکنان منطقه فروچاله به اندازه صاحب ون خوشبین نبودند. بر اساس گزارش ها، تعمیرات گسترده ای در ساختار کل خیابان انجام خواهد شد که باعث ناراحتی ساکنان خواهد شد. از زمان وقوع این حادثه تاکنون 75 نفر از مشترکین خدمات آب خود را قطع کرده اند. مشخص نیست که آیا خدمات آنها در حال حاضر بازیابی شده است یا خیر.