هایپرکار هیبریدی Delage D12 با تبدیل اسپیدستر سقف خود را از دست می دهد

این خودرو قدرت خود را از یک V12 تنفس طبیعی هیبریدی دریافت می کند که 1100 اسب بخار (820 کیلووات) در نسخه GT خود تولید می کند، در حالی که مدل Club قدرت 1010 اسب بخار (753 کیلووات) را تولید می کند در حالی که 200 پوند (90 کیلوگرم) سبک تر است. D12 Club در مقایسه با GT سنگین تر 3086 پوندی (1400 کیلوگرم) 2888 پوند (1310 کیلوگرم) وزن دارد. این موتور با یک گیربکس هشت سرعته تک کلاچه جفت می شود. این خودرو می تواند در 2.4 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد. این شرکت مطمئن است که می تواند یک رکورد دور نوربرگ رینگ را نیز ثبت کند.

هر دو منجر به موتورهای روباز می‌شوند و هر گزینه به تنهایی 190000 یورو (190000 دلار به نرخ ارز امروزی) هزینه دارد. با این حال، مشتریان می توانند با خرید هر دو به قیمت 260،000 یورو (260،000 دلار)، 20000 یورو پس انداز کنند. اسپیدستر شیشه جلوی کوچکتری را به جلوی خودرو متصل می کند و جایگزین سایبان بسته می شود. تبدیل F1 یک بادگیر کوچک اضافه می کند. مشتریان می توانند هاله و کلاه ایمنی نیز بخواهند. دو گزینه سایبان جدید تا حدی تطبیق پذیری را در D12 ارائه می دهند.

دو سال پیش، دلاژ با معرفی ابرخودروی هیبریدی D12 دوباره به صحنه بازگشت. این خودرو در حال پایان دادن به تور خود در ایالات متحده است و این شرکت اعلام کرده است که با دو گزینه اضافی در دسترس خواهد بود – Speedster و F1.