هایپرکار 777 یک تجربه مسابقه ای 730 اسب بخاری است که در مونزا ساخته شده است

در مورد موتور، این موتور 4.5 لیتری V8 تنفس طبیعی است که تا 9000 دور در دقیقه می‌چرخد. این 730 اسب بخار قدرت تولید می کند و به تنهایی برای نیرو دادن به 777 کار می کند – در اینجا خبری از برق رسانی نیست. این کار برای کمک به کاهش وزن تا حد امکان انجام شده است و در 1984 پوند (900 کیلوگرم) در واقع مسابقه ای بسیار سبک است. با این حال، از بحران آب و هوایی کنونی غافل نیست. این موتور طوری طراحی شده است که با سوخت های مصنوعی کار کند که امکان کاهش 65 درصدی انتشار CO2 را بدون از دست دادن چیزی از نظر صدا و عملکرد فراهم می کند.

ذهن و بدن خود را آماده کنید

این ماشین 730 اسب بخاری که از طریق همکاری با بسیاری از نهادها در دنیای خودرو ایجاد شده است، تنها نوک کوه یخ چیزی است که می توان آن را تجربه ای جامع نامید که بسیار فراتر از خودرو است. به این دلیل که 777 موتورز یک تجربه کامل مسابقه ای را ارائه می دهد که شامل یک شبیه ساز خانگی، رویدادهای مسابقه ویژه و حتی تجهیزات ورزشی برای آماده سازی نیروهایی است که این هایپرکار می تواند ایجاد کند.

حداکثر خلاقیت

هایپرکار 777، اولین خودروی 777 موتورز

همچنین کافی است از محدودیت های فیزیکی بسیاری از رانندگان فراتر بروید. به همین دلیل است که 777 موتورز شامل ماشین آلات ورزشی ساخته شده برای تقویت ناحیه گردن و آماده سازی خریداران برای مقابله با استرس های زیاد در مسیر است. اما قبل از اینکه مردم حتی به آنجا برسند، 777 Motors دارای یک شبیه ساز حرفه ای GT از Tech & Sym به ارزش حدود 100000 یورو است. این خودرو بر روی شاسی دالارا ساخته شده است و می تواند رفتار 777 را به درستی تکرار کند.

البته، این همه هزینه دارد و اگر آن را در بالای مقاله از دست بدهید، بسیار گران است. 777 و تمام لوازم جانبی آن دارای برچسب قیمتی 7 میلیون یورویی هستند که در حال حاضر به 7.1 میلیون دلار تبدیل می شود. این شامل زمان پیست در مونزا با خدمه مهندسین پشتیبان هر زمان که مالک بخواهد برای رانندگی برود، و این زمان به خوبی سپری خواهد شد. 777 موتورز میزبان 14 رویداد ویژه در طول دو سال خواهد بود که در آن مالکان می توانند از این هایپرکار نهایت لذت را ببرند.



منبع

علاوه بر قدرت خالص، 777 در زمینه آیرودینامیک و چسبندگی در پیچ نیز یک هیولای عملکردی است. این هایپرکار با حداکثر سرعت 230 مایل در ساعت (370 کیلومتر در ساعت) نیروی رو به پایین 4630 پوند (2100 کیلوگرم) ایجاد می کند و می تواند تا 4 گرم در پیچ ها بکشد. این برای فرستادن 777 به دور یک دور مونزا در 1 دقیقه و 33 ثانیه کافی است، زمانی که دو ثانیه سریعتر از Glikchenhaus SGC007 که رومن دوما در WEC 6 Hours of Monza 2022 رانندگی می کرد.

هایپرکار 777، اولین خودروی 777 موتورز

این غیر معمول ترین لوازم جانبی خودرو به خانه مالک تحویل داده می شود. برای ۷۷۷ خریدار در جاده، می‌توانند از شبیه‌سازهای رانندگی دالارا (همان سیم‌هایی که رانندگان فرمول ۱ و ایندی‌کار استفاده می‌کنند) در Varano de Melegari و ایندیاناپولیس موتور اسپیدوی استفاده کنند. همچنین در تجهیزات اضافی این خودرو یک کیت مسابقه از Sparco و یک کلاه ایمنی از Stilo وجود دارد که امکان برقراری ارتباط بی‌درنگ بین راننده، مهندسان و مکانیک‌ها را فراهم می‌کند.

777 موتور در مونزا

تنها هفت نمونه از 777 ساخته خواهد شد و تحویل آن در سال 2025 آغاز خواهد شد. اولین نمونه اولیه در مقیاس کامل در سال 2023 در اتودروم مونزا رونمایی و نمایش داده خواهد شد. در واقع، تمام 777 های ساخته شده در پیست مسابقه معروف قرار خواهند گرفت. ، زیرا شرکت آندریا لوی یک مکان ثابت در آنجا خواهد داشت. علاقه مندان می توانند هر روز ماشین را تحسین کنند و در مورد پروژه های این برند اطلاعات بیشتری کسب کنند.

ترمزها، سیستم تعلیق و گیربکس از دنیای مسابقه می آیند و با همکاری شرکای بسیاری که در مسابقات استقامت شرکت کرده اند، مانند 24 ساعت لمانز و 24 ساعت دیتونا، توسعه یافته اند.

مونزا به زودی خانه یک ماشین مسابقه جدید فقط در پیست خواهد بود. این هایپرکار 777 نامیده می شود و اولین ساخته 777 موتورز است، یک برند جدید که توسط کارآفرین و کلکسیونر آندریا لوی تأسیس شده است.

هایپرکار 777 که از یک مونوکوک کربن تایید شده توسط FIA و بدنه ای طراحی شده توسط امبرتو پالرمو تشکیل شده است، شکلی خیره کننده با اشاره به خودروهای LMP1 دارد. در مقایسه با این ماشین‌های مسابقه‌ای، هایپرکار Levy دارای طراحی است که کمتر توسط مقررات محدود می‌شود و بنابراین می‌تواند راه‌حل‌های مختلفی مانند چراغ‌های جلوی باریکی که در کناره‌ها گسترش می‌یابند یا بال غول پیکر عقب را به رخ بکشد.

ایده لوی این است که خودرویی بسازد که فقط برای پیست باشد و عاری از همه مقررات باشد. از آنجایی که این خودرو از نظر استایل، آیرودینامیک و قدرت نیازی به رعایت استانداردهای خاصی ندارد، به مهندسان این فرصت داده شد تا خودرویی بسازند که از هر نظر افراطی باشد و بتواند واقعاً نوآوری نهایی را در قلمرو پیست فقط به نمایش بگذارد. سوپراسپرت ها فراتر از آن، 777 یک آزمایشگاه متحرک از راه حل های جدید است که می تواند فردا در موتوراسپرت یا سوپراسپرت های جاده ای معرفی شود.

هایپرکار 777، اولین خودروی 777 موتورز