هلیکال + قیمت خرید و مشخصات فنی نیلویی-شهباز موتور

درعین‌حال شاهد ساییدگی کمتر به دلیل توزیع نیرو بین چندین دندانه هستیم. گیربکس های هلیکال با چرخش کمتر محور خروجی نسبت به محور ورودی، قدرت در قسمت خروجی را چند برابر می کنند. این گیربکس نیز همانند گیربکس مکعبی و حلزونی هم به صورت فلنچ دار و هم به صورت بدون فلنچ تولید می شود. در موارد فلنچ دار گیربکس به صورت مستقیم با منبع تولید توان (الکتروموتور) کوپل می شود، برخلاف موارد فلنچ دار در تیپ های بدون فلنچ، گیربکس با تسمه پولی و چرخ زنجیر به منبع تولید توان (الکتروموتور) متصل می شوند. در گیربکس های شافت مستقیم تک استیج، شافت خروجی در جهت مخالف محور ورودی می چرخد.

گیربکس هلیکال موازی (شفت مستقیم)

این پتانسیل انتقال قدرت و حرکت بین شفت های زاویه راست یا موازی را دارد. در خدمت هموطنان گرانقدر و توليدكنندگان و مصرف كنندگان محترم می باشد. بازارگاه الکترونیکی فولاد ۲۴، فعالیت خود را به عنوان بستری آنلاین برای معرفی محصولات آهن و فولاد با بهره گیری از جوانان نخبه و دانش آموخته در زمینه کسب و کارهای اینترنتی در پاییز ۱۳۹۷ آغاز نموده است. این پایگاه اینترنتی بستری است که کلیه فعالان صنعت آهن و فولاد اعم از تولید کنندگان، عمده فروشان، توزیع کنندگان، خرده فروشان و مصرف کنندگان را با یکدیگر قیمت گیربکس هلیکال مرتبط می سازد. مدار ورودی در این گونه گیربکس ها با بکارگیری از چرخ زنجیر، پولی، ساز و کارهای دستی یا کوپلینگ با الکتروموتور به گردش در می آیند. از این رو به علت اینکه همیشه دارای راندمانی بالا هستند، نسبت بهتری بین خروجی گشتاور و فضای نصب را ارائه می دهد.

  • یک زوج چرخدنده هلیکال درگیر، دارای زاویه هلیکس مشابه و در خلاف جهت یکدیگر هستند.
  • این نوع گیربکس معمولاً در دو طرح مختلف به نام فلنج دار و بدون فلنچ و پایه دار تولید می‌شود که هر فردی می‌تواند براساس نیازی که دارد، نسخه مورد نظرش را خریداری کند.
  • انواع مارپیچ دوتایی زیرنوع گیربکس های حلزونی هستند که در آن ها دو بخش مارپیچی نزدیک به هم با شکافی که آنها را از هم جدا می کند نصب می شود.
  • تماس بگیرید تا در صورت وجود دنده های گیربکس مذکور آن ها را تعویض کنید.
  • از چرخ دنده ها برای انتقال نیرو در انواع ماشین آلات صنعتی و تولیدی استفاده می شود.
برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین گیربکس موردنیاز خود و اطلاع از قیمت گیربکس بول هلیکال می‌توانید با مشاوران و کارشناسان شرکت نیلویی در ارتباط باشید تا در انتخاب گیربکس مناسب به شما کمک کنند. در این نوع گیربکس صنعتی، انتقال نیرو از طریق درگیری چرخ‌دنده‌های هلیکال انجام می‌شود. طراحی دقیق و بهینه‌شده به همراه دقت و مهارت در عملیات تراش چرخ‌دنده، عملیات حرارتی و سنگ‌زنی چرخ‌دنده‌ها و محورهای آنها، این نوع گیربکس را دارای خصوصیات ایده‌آل برای کار سنگین و طولانی‌مدت می‌کنند. گیربکس‌های هلیکال پایه‌دار به طور استاندارد برای نصب در حالت افقی طراحی می‌شوند.

انواع دستگاه ردیف کار کشاورزی

در بیش تر کارگاهها به علت مسائل فنی وزن و اندازه گیربکس ها نیز می تواند جزو اولویت اصلی آن ها شود. یعنی هدف و محدوده مخصوصی را برای وزن و اندازه گیربکس در اولویت خود قرار می دهند. چرخ دنده های حلزونی معمولاً در برنامه های انتقال خودرو با جایگزینی چرخ دنده های خار استفاده می شوند.

مدار ورودی این سری با بکارگیری از یک فلنج ناقوسی و یک کوپلینگ به گردش در می آید. گیربکس شافت مستقیم Bonfiglioli دارای یاتاقان بندی مناسبی می باشد. چرخ دنده های هرینگبون ره طور موثری نیروی رانشی را که با چرخ دنده بهبود می یابد را متعادل می کند. این نوع چرخ دنده ها به عنوان چرخ دنده های هلیکال دوبل هم شناخته می شود و اتصال دو چرخ دنده مارپیچی با هم به زاویه مخالف ساخته می شود و این زاویه حداکثر ۴۵ درجه است.

این مدل از گیربکس ها همان طور که از اسمش پیدا است دارای پایه می باشد و از همان پایه نصب می شود. توان این گیربکس چیزی بین 12 الی 45 کیلووات، اندازه شافت خروجی حدودا بین 22 الی 100 میلی متر است و با دور 16 تا 40 دور در دقیقه کار می کند. کاربرد کلی گیربکس های مارپیچی و چرخ دنده های مارپیچی گسترده است. گاهی اوقات می توان چرخ دنده های شاه ماهی را با انواع خار به عنوان جایگزین مستقیم جایگزین کرد، اما تولید دشوارتر آنها را مقرون به صرفه تر می کند.

دنده اسپیرال چیست؟ – دنده هلیکال چیست؟ خرید چرخ دنده های هلیکال و اسپیرال

هلیکال + قیمت خرید و مشخصات فنی نیلویی-شهباز موتور